Jeg ble reddet!!

 

Hvis du har lest morgen-innlegget mitt så skjønner du at jeg nærmest satt og ventet på å bli reddet i dag tidlig. Reddet fra den grusomme rundvasken. Og det BLE jeg!! 

 

 

Gikk skogstur med Anna-Lena. 1 mil går jeg gjerne, for å slippe å vaske hus. Og man MÅ jo gå tur hvis man får mulighet, ikke sant?  Fint vær og greier. Kan ikke stå inne da, med rumpa i været og vaske gulv! 

 

 

Det var så flott ute i dag! Grønt og mildt. Og nesten ingen folk ute og gikk. Stille og godt. Bare lyden av to kaklende høner som spankulerte avgårde… 😉

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Byen viste seg også fra sin beste side i dag. Og det fra en sølepytt til og med…

 

 

Etter en kafe-tur gikk jeg og Hr Frodith på restaurant og spiste middag. Kan dagen bli stort bedre? Nei, ikke noe særlig 😀

Morgendagen derimot… den ser det litt svart ut for.. Da MÅ det vaskes litt…. Om det da ikke ringer noen for å be meg med på tur 😀

 

 

 

 

Hva har du gjort i dag?
Er du flink med unnskyldninger for å slippe å vaske hus?

 

 

 

#tur #redning #husvask

22 kommentarer
    1. Jeg ble ikke reddet, men fikk allikevel tid til både et besøk og enda ut med kameraet utpå kvelden. Nyvasket 1.etasje ……….. idag regner det. Du får vaske du da.

    2. En god dag!
      BLi reddet fra vasken og få seg en herlig tur i naturen er ikke verst det altså 😀 Og middag med hr frodith på toppen 🙂

      klem

    3. Så fine naturbilder du har her :). Er mye lurere med tur ut, bedre for alt. Vasking kan utsettes. I går gjorde jeg ingenting (nesten), nå; snart jobb. Jeg står på pallen med å finne unnskyldninger for å vaske. 🙂

      1. Ja, og den var halvveis avtalt. Hvis den ikke ringte snart måtte jeg være hjemme å vaske, hvis den ringte ble det tur. Og vi SKULLE jo ringes. Og så kom den 😀

    4. Hehe, smart du altså! 👍 Ja, det er litt sånn at tilslutt må man, men så blir det jo så fint og rent etterpå. Da tenker man at hvorfor gjorde jeg det ikke før? Her har det gått i gardinvask idag. Litt styr med å ta ned, vaske, stryke og ikke minst henge opp igjen. Ikke noe jeg gjør så ofte akkurat….

    5. Å så deilig å bli redda… hihi…! Mye viktigere med tur enn vasking – det er iallfall mitt motto! Får håpe du blir redda i morra også da… klemmer <3

    6. Er ganske flink til å finne på andre ting ja.
      Men da bøtta først har vært fremme en tur, lukter det veldig godt da😁
      Ser ut som det var verd å gå på tur i stedet i dag. Det var virkelig fine bilder fra turen😃

    7. Så ut som dagen din ble mye bedre enn det å ha hodet ned i vaskebøtte. Fine bilder 😊 Du får krysse fingrene og håpe du kan vente enda en dag med vasken. Ja, det hender jeg finner noen unnskyldninger for å slippe å vaske den dagen jeg egentlig skal. Jeg vet det ikke forsvinner, men tar det når det passer meg hehe.

          1. Jeg gjør så nøye når jeg begynner, så da blir det få rom av gangen. Grunnen til at jeg må gjøre nøye er fordi jeg gjør det for sjelden 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg