Jeg burde…

 

I dag burde jeg..
Jeg burde farget håret… og mens jeg ventet på at det tok farge så burde jeg ha vasket et par gulv. 
Jeg burde brettet sammen de tørre klærne på tørkestativet fra i går.. og så burde jeg hengt opp det i maskinen..
Jeg burde funnet fram støvsugeren og tatt en runde i alle rommene, før jeg vasket over etterpå..
Jeg burde ha tatt på meg joggesko, og gått en lang tur…Endelig få begynt på den treninga jeg har snakket så mye om… Eller jeg burde gått ned på Sats, som også er et gjentakende tema, og meldt meg inn…

I dag burde jeg IKKE ha spist sjokolade, for lørdag var i går, og søndag og mandag og tirsdag er IKKE lørdag…. 
Jeg burde ha spist litt grønnsaker og frukt, for å føle at kroppen ble litt sunnere…

I dag burde jeg… 
Men det har jeg IKKE gjort..

Jeg har derimot vært på kafe, med Karidansen..
Jeg har skiftet på senga og byttet en duk..
Jeg har laget middag…på min måte…
Jeg har vasket opp, og vasket klær…selv om jeg ikke akkurat har brukt vaskebrett…

Hjelper ikke å burde….

16 kommentarer

Siste innlegg