Jeg elsker mini-ferier!

 

Det er noe helt eget med miniferier! Har man et døgn, så gjør man det meste ut av det. Kanskje nesten MER enn om man hadde en uke liksom…

 

Full fart ut på landet til Søsters i går..

 

Sola skinte, pizza som ventet i ovnen hos søsters, og kosebukse til utlån for kvelden…

 

 

Som du skjønner er det på tide å farge håret igjen. 
Når bildene er kuttet som nå, så er jeg altså avslørt… Tenkte greit du vet … “Midtrabatter” krever sære bildevinkler…. 😉

 

Startet dagen i dag med god frokost, og tur til mamsen.  Jeg, søsters og brorsan! 
Så var det klart for Marked i Drøbak. Der ventet Lady August, med de fine frokost-settene, og masse annet fint.

 

 

Brorsan i fullt trav oppover jordene, mens jeg er opptatt av å få foreviget noe av dette så klart… Søsters i sommerhabbit, og deilig var det 🙂 Sikkert over 20 grader.

 

 

Søs, altså Lady August, solgte bilder og frokost-sett som bare det. Rakk så vidt å prate litt med henne, mellom alle kundene som kom.. Men litt klemming ble det og da smaler øynene så jeg knapt kan se ut 😀 FINE søs!! <3

Alle bildene bak oss er hennes.

 

 

Og Søsters og Søs har truffet hverandre før også, for noen år siden, og pratet ivrig i vei om bildene til Ladyen. 

 

 

Litt “kosing” ble det der også 🙂 

 

 

Vi fant noen “raringer” på utsiden…

Og noen som ikke var SÅ rar, men bare veldig koselig, fant vi på innsiden og tok med ut: Karidansen!! Herlig og overraskende 🙂

 

 

Vi fikk kjøpt noen småtteri på utsiden også, og litt stekt ris FØYK ned i det glupske gapet….

 

 

….før Karidansen og jeg dro med søsters til Kolbotn, for å ta toget hjem…

 

 

Litt fjas mens vi ventet på toget rakk vi også.

Koselig at Søsters fikk treffe Karidansen også <3 Ikke rart jeg er glad, en dag med massevis av folk jeg er glad i 🙂
Karidansen sitt innlegg om dagen finner du HER

 

 

Her hjemme har vi snafset Takeaway-middag, Hr Frodith og jeg. Og nå er jeg klar for IIIIIIIS, så klart!! 😀

 

Jeg har så klart kjøpt meg frokost-sett fra Lady August <3 Og du skal få se senere hvilke 🙂 

 

 

Har du hatt en bra søndag?

 

 

#søndag #marked #kunst 

17 kommentarer

Siste innlegg