Jeg er blitt immun!

Det kjennes i alle fall sånn ut… Ja, ikke får selv viruset da, har ikke fått vaksinen ennå. Kan vel tenke meg at helt “ekte” immun blir jeg først i sommer en gang…

 

 

Nei…men jeg er SKIKKELIG immun mot alle tall-oppdateringer om smitten. Ja, sånn NESTEN i alle fall.. Det tyter inn om stigende, flat, stigende igjen… Om ukegjennomsnitt, og landsoversikt, og lokalt og nasjonalt og globalt. Og jeg merker at jeg begynne å høre etter, av gammel vane, når nyhetene durer over skjermen med all døgninfo om jævelskapen.. Men merker at jeg er blitt immun, nesten… Det går ikke inn lenger. Så sant det ikke er hopp på over 500 nye smittede fra dagen før, så reagerer jeg nesten ikke. Overdose gjør en litt immun…

 

 

Jeg fortsetter å gjøre som jeg skal, jeg skal ikke bryte noen lover. Kjenner jo helt inn i ryggmargen nå hvor viktig dette er. Kommer nok til å være mer “politi” enn “skurk” i denne sammenhengen. Men altså, når det gjelder overdoser med oppdateringer på smittespredningen: Nesten immun!

 

 

#immun #informasjon

8 kommentarer
    1. Da er jeg også immun da. Her i Trondheim var vi nesten den eneste byen som var grønn frem til desember. Da føk smittetallet opp i været, og nå holder det på synke igjen.

      Håper vaksinen kommer fort ut til de som trenger den.

      Ønsker deg en kjempefin fredag, og ei kjempefin og god helg <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    2. Det er bare sånn det kjennes… Jeg tror nok media kunne funnet noen andre vinklinger, enn de ofte gjør. De aller fleste av oss vet hva vi må gjøre og hvordan. Vi får bare håpe det går mot enden på en merkelig periode…. Gode tanker 🙂

    3. Ja, vi blir visst litt imune i mellom. Synes det går greit i hverdagen, men helgene er merkelige. Vi er vant til å være ute blandt folk og familie da eller ha besøk. Nå er det ganske så stillle…. Men vi får håpe den vaksina kan hjelpe oss snart. Klemsiklem:)

    4. Samme her, – tallene betyr ikke så mye lenger. De går inn det ene, og ut det andre.
      Er likevel fullt klar over pandemien og gjør lydig alt jeg skal.
      Men de tallene? De sier meg ikke så mye. Enig med Kjerringtanker, – det er antall innlagte som virkelig betyr noe…

    5. Morraklem og ja, jeg har helt klart også blitt immun for sånne oppdateringer…..! Følger regler og er ytterst forsiktig…. men orker nesten ikke mer korona-skrekk-nytt! Klem 😘😘

    6. Det enestetallet jeg er opptatt av i den lista er hvor mange som er innlagt på sykehus. Fordi det er det som er viktig. Om det er fare for at sykehuskapasiteten blir sprengt. Da har vi et stort problem.
      Jeg holder meteren, vasker og spriter, bruker munnbind og visir hvis jeg er inne på sykehuset, bruker munnbind hvis det er mange folk i butikken eller andre steder jeg må.
      Jeg er flink, men utrolig lei.

    7. God morgen!
      Ja man blir litt immun…. jeg også… sånn har det blitt….
      Håper vaksinen når ut til flere og flere nå – det er viktig!

      God klem og gode tanker for dagen din <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg