Jeg er da vel ingen….

 

“jugefant” heller vel…

 

 

 

…selv om jeg lovet at jeg skulle begynne å trene etter nytt år…og jeg fremdeles ikke har nærmet meg et treningsstudio en gang….

 

 

 

Jeg har jo GRUNNER til å la være så klart:

-Jeg var syk hele jula, og til nærmere februar. Kan ikke trene når man er SÅ syk…

-Jeg har det for travelt i hverdagen til å rekke innom “Sats” for å melde meg inn…

-Jeg har ikke joggesko som passer til den tåa som fremdeles er “litt” brukket..

-Det er best å vente til våren, da det er mye sunnere å trene ute…

 

 

Har du mange unnskyldninger for å la være å trene? 😮

 

 

 

#trening #unnskyldninger #jegervelikke

10 kommentarer
    1. Ikke vanskelig å finne unnskyldninger, men med timer hos fysioterapeut, og lovnader om at stryke og kondis skal bedres til neste time….vel, da er det ikke så lett å finne på unnskyldninger lenger 😉

    2. omtrent samme som deg, rent bortsett fra null brekte tær…..og joggings er eg allergisk mot.og treningstudio gir meg litt fobi….men hadde tenkt å begynne å svømme <3 men da må eg barbere leggene for de ser ut som Amazonas jungelen

    3. He he, traff meg skikkelig der😊og skulle tro jeg hadde stått modell for din tegning, traff meg den også😊
      Gode og dine deg frodith, du får sagt det, og joggesko.. hva er det😉
      Klem til fineste deg⭐️

    4. Unnskyldninger?
      Jeg har treningsbenk, vektstang, vektskiver, håndmanualer, skråbenk ( situpbenk) i boligen, så..æææh, nei, har ikke unnskyldninger. (Det er ikke særlig dyrt å kjøpe, man klarer seg fint med rimeligere varianter). Dessuten trener jeg bittelitt, går også turer. Egentlig nødvendig pga revmatiske lidelser pluss annet.
      Jeg kunne sikkert prøvd mer, men jeg har også kronisk utmattelse i tillegg til smerter, så ting må balanseres litt. Dessuten er jeg i 60årene og ikke blant de sprekeste. Men gjør så godt jeg kan i det minste. For meg fungerer det bedre å ha utstyret hjemme.

    5. Å ja da. Unnskyldninger i massevis. En av grunnene er at jeg synes det er vel dyrt å betale over 500 kr pr mnd for å trene, når jeg vet jeg ikke kommer til å “renne ned dørene” nede på SATS. Jeg tenker at jeg skal bli flinkere å gå turer ute etter jobben…men er ofte så sliten at sofaen kokker mer… Og litt styrketreninge hjemme er også på planen, men ikke denne uken. Må jo forberede meg litt først. Klem <3

    6. Hehe… å JADA, jeg har slike unnskyldninger også, men ikke sjuk, og ingen vond tå. Mange andre grunner…;)
      Jeg tenker også som deg når det gjelder våren – da skal jeg ut i skauen og være kjempesprek 😀
      God kveld og god natt, Frodithen – og kjempeklem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg