Jeg er en “mini-influenser”

 

Jeg er en mini-influenser!
Heh! Høres rart ut mener du?

Ikke er jeg spesielt liten akkurat. 177 cm på strømpelesten. Og ikke akkurat influenser heller vil noen påstå..

 

 

Vel, nå har du kanskje hørt meg omtale meg selv som “småskala-Frodith” tidligere? Ja…det er jo her det hele ligger da. For jeg vet at jeg betyr noe for NOEN. Ikke de store hordene…neida.. verken ute i “virkeligheten” eller her inne på blogg påvirker jeg MASSENE. Men jeg betyr noe for NOEN. 

Utafor blogg-livet har jeg få men veldig gode venner, og en fin liten familie. Jeg har også en jobb hvor jeg utgjør en forskjell, på “bakkeplanet”, med de småttingene jeg er så glad i. 

I bloggverdenen vil jeg aldri nå toppen og influere massevis av lesere. Men jeg vet jeg betyr noe for NOEN her inne. At NOEN blir glad av bloggen min, og lar seg inspirere til å gjøre ting eller skrive noe er for meg gull verdt. 

“Småskala-Frodtih” inspirerer i det små.. Jeg er en “mini-influenser”  🙂

 

Jeg får mange tilbakemeldinger av venner, familie og på jobb, på hvor mye jeg betyr.

I går sa Bunny at jeg har fått han til å smile mang en gang, og at han digger meg. Sånt er jo veldig koselig å høre så klart 🙂 

I dag har Mette skrevet et innlegg etter inspirasjon fra et av mine tidligere innlegg. 

 

Jeg er en mini-influenser.

10 kommentarer
    1. Ja du påvirker såvisst min venn. Ingen andre har fått meg til å henge meg så mange herligheter, eller galskap – om man vil. Hvorvidt influensere skal deles i mini-‘medi-maxi, er jeg mer usikker på. Da ramler det fort inn andre variabler som hva og hvordan. Da er du aldeles ikke i mini gruppa. 🤗

    2. Veldig riktig. Jeg leser alltid bloggen din. Et friskt innslag👍 Og er og forblir nok en miniblogger jeg også. Skriver mest for meg sjøl, men artig at noen leser. Så da fortsetter vi slik da?🤗

    3. Faktisk helt sant, du får meg til å smile FØR jeg klikker inn på innleggene dine. Det er det ingen andre bloggere eller influensere som har klart!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg