Jeg er i vinden om dagen!

 

Ja…skal ikke skryte på meg å være populær, som jo er den direkte oversettelsen av uttrykket… Men hvis jeg lager en LITT egen variant, så er jeg litt i SIGET….sånn for meg selv..  Populær hos meg selv kan vi kanskje si? 😀

 

 

Jeg føler jeg har litt flyt….Energi… Har litt å gi..
Jeg har jo egentlig ofte det, men den siste perioden av “fengsels-livet” har jeg kjent på det: -Jeg er SLITEN!!

Men nå har jeg hatt en uke, fysisk på jobbstedet. Det skal jeg love deg gir litt energi. Jeg har beveget meg mer enn en meter, FLERE GANGER OM DAGEN: Gått og hentet saker jeg trenger til å gjennomføre digital undervisning, svinset rundt og hentet bøker, besøkt kostymelageret osv. Fikk så mye energi at til og med KONGEN kom på besøk. Og sånt gir jo både elevene og meg en liten ekstra “piff”. 

 

 

Nå er det helg, og jeg skal våge meg ut i verden. Godt påkledd, for det er temperatur som skal “føles” som kuldegrader litt innimellom…Og jeg tar ingen sjanse på å bli syk, for neste uke venter vaksine på meg!  Så selv om det energimessig kunne passet med et vårbad, eller en dans i en blafrende sommerkjole, så blir det heller ull og turklær i dag. Setter snuten mot Hvitsten med søsters <3

 

Vi snakkes!

 

 

 

#energi #tur #undervisning

15 kommentarer
    1. Nei, passe på å ikke bli syk nå, er lett for…
      Forstår du savner å være der jobben er, kreativ som du er…:)
      Så litt bisk ut den kongen forresten..:)

    2. Helt herlige bilder. Den kongen så streng ut! Men er nok bestemt kanskje. Hehe…Så deilig å komme seg avgårde på jobb. Jeg er den som ikke har hatt hjemmekontor. En av de som alltid må møte hver dag…Litt lei det å…

    3. herlig ,godt å lese att du har det bedre ,ingen er skapt for å sitte inne hele tiden .Og lykke til med vaksineringen krysser fingrane for att det går godt og att du endelig kan være litt friere

    4. Så deilig å være i vinden. Godt å kjenne energien boble litt. Det gjør den her og, etter to vellykkede mat-kurs i går. 🙂 Deilig. God tur med søsters. klem<3

    5. Du må kose deg hos søsteren din <3 Så bra du har mer energi og at du fikk noen dager fysisk på jobb med litt mer bevegelse. Du var en søt konge, men såg litt streng ut 😉 Ha en fin dag. Klem <3

    6. Du har medvind heretter når du kan dra til in arbeidsplass og møte de du jobber med. Det er mye vind ute for tiden men håper den drar sin vei snart. Skal snart ut en tur i visse ærend. Det blir hvertfall skogstur i dag og en sykkeltur. Hadde en kaffeavtale i Hokksund i dag men den er utsatt til neste helg i Kongsberg. Ha en fin dag.

    7. Godt å komme seg litt ut på jobb og treffe andre igjen.💕 Her har jeg vært i vinden i flere dager, men da pga at jeg har jobbet utendørs, hihi. 🌬️🍃 Kos deg på tur idag og kle godt på deg! 🌸

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg