Jeg er imponert!

 

 

 

Etter å ha våknet hos søsters i går, tok vi en liten “vindus-shopping”  i Kolbotn. Eller det virker som det er det JEG gjør i alle fall. Søsters handler i vei, og har fått seg både bukse og genser med “shopping-assistenten” på slep.. Jeg kjøper null og niks…Pleier å være omvendt.

 

MEN det jeg skulle si….det jeg er så imponert over, det er de som var innom meg i går og prøvde på tegnspråk-videoen min. Det er flere og flere som får med seg innholdet. Og i går var det veldig bra. Noen av dere KAN tegnspråk fra før eller? Eller driver jeg og visker litt på videoen kanskje? Hm..

I alle fall: Imponerende! 🙂 

 

Under ser du videoen igjen, og under DEN finner du løsningen.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Tegnspråk:
God- morgen. I dag- lørdag. Jeg- besøke-søster-jeg. Nettopp-natt-sove- her-jeg. Hadet.

 

 

Norsk:
God morgen! Det er lørdag i dag. Jeg er på besøk hos søsteren min. Jeg har sovet her i natt. Hadet!

 

 

Jeg dro hjemover igjen i går. Og våknet i min egen seng 03.30 i “mårres”…., klar for en ny dag 😀 Snakk om morgenfugl liksom!! Meldt fint vær, og har lyst å “trimme” litt 😉

 

#video #tegnspråk

5 kommentarer
    1. Jeg klarer å se litt av hva du sier, og det er gøy å prøve seg. I dag har mannen og jeg gått en tur i oppholdsvær, jeg har skiftet på sengen og byttet gardiner på stuen etter å først ha laget frokost.
      Nå kommer snart minstejenta på besøk til middag. Søndag er ikke noen hviledag, men den dagen i uken energien er på topp. Lørdag er hviledag 🙂 Nyt resten av søndagen

    2. Av og til kan lommeboka være hjemme og det er lurt. Kan være litt vanskelig og gå i en butikk uten at man handler men det blir en vane. Kan ikke tegnspråk men jeg regna med at du sa var noe du nettopp hadde gjort. Det jeg tipp var ikke så halvgæli men heller ikke rett. Nå må jeg snart uten tur. Ha en fin dag.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg