Jeg er klar!

 

Jeg er klar, til hva det måtte være!
En tur i skogen, en tur på cafe, en liten prat, en dusj, en photoshoot..
Hva som helst! Jeg er klar som et egg!

Fikk gjort unna det siste jeg måtte i dag. Kjøpt en gave. Kjøpt litt mat. Byttet gave med brorsan. Da var det egentlig ikke mer å gjøre. Håret er vasket, kjolen fra i fjor henger i skapet.

 

 

 

 

Da gjelder det bare å finne skyssen sin ut til Kolbotn i morgen formiddag…
Skal kle meg godt…det kan bli “friskt”… 😀

 

 

Har du hatt en fin lille julaften? 🙂

 

 

#lillejulaften

8 kommentarer
    1. Sååå koselig – jeg ville nok gått for reinsdyr og slede, hihi… men det er vel best med tog, kanskje! Ja, Karo og jeg hadde en super lillejul! Alltid koselig å gjøre noe med henne! – og idag er jeg bedt på julelunsj til sønn og svigerdatter! Koselig! Nyt dagene – god klem <3

    2. Fikk fri i dag etter litt frem og tilbake men det er greit det. Må ha litt melk men det blir det eneste bortsett fra litt julebrus. Frukt og mat har jeg nok av så det er ingen fare. God jul.

    3. Herlig! 😀 Og godt å være ferdig med det som skal ordnes! Jeg var også ute på litt gave- og matshopping idag (i likhet med veldig mange andre! 😉 ) Nå holder vi på med potetlompesteking her. Kos deg videre på lille julaften! <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg