Jeg er verdens heldigste gris!!!

frodith – Hvor glad og gal kan en gris egentlig bli?

 

 

Jeg er så heldig at jeg må hoppe høyt av glede og grynte ALT jeg kan!! Jiiiippie!!

For vet du hva som har skjedd? Ikke det?
I dag fikk jeg en melding på Messenger fra Minmatgaleverden.no, verden beste Kjersti!!

 

 

 

 

mai 2018 – Side 8 – frodith

 

Hun hadde rett og slett sendt meg et par topper som var veldig fine, og veldig meg, og som hun ikke skulle ha selv!
Jeg ble virkelig hoppende glad!

Gjenbruksklær som blir som nye!! Jeg har jo ingenting å ha på meg omtrent nå, og butikkene er i Oslo blir vel stengt til utpå høsten en gang… Akkurat som om Kjersti VISSTE hvor i nød jeg var 😉
Og ikke nok med DET, men da får jeg jo POST også. Har ikke ligget noe annet enn reklame i den postkassa siden jul tror jeg!!

Jeg er virkelig SÅ glad! Fredagen ble med ett litt sånn EKSTRA bra 🙂 

 

 

 

Juhuu!!!

 

 

 

 

#glede #fredag #overraskelse

15 kommentarer
    1. Åhh, så koselig! 💕 Kjersti er snill altså! ♥️ Moro med pakke i posten, og så fine ting å få. 😃 Jeg fikk en liten prøve av peppermynteolje av henne engang.💕

    2. Fantastisk bilde 😀 😀 Og så gøy at du ble så glad. Håper bare de faller i smak da ..og at de passer 😀 Jeg har fått så masse fine vårklær at det var helt vilt! To store Ikea-poser som jeg fikk gå igjennom, og hele den ene posen paset meg perfekt! Nesten synd jeg ikke tar “modell-bilder” lengre, men jeg har mer enn nok med matbildene mine 😀 Det fine med de to posene var at da den ene var tom, kom jeg på at skapene mine var full, så da ryddet jeg ut og fylte posen opp igjen med mine klær som jeg ikke bruker, og så ga jeg begge posene videre til en nabo her inne! Her snakker vi gjenbruk på høyt nivå! 😀 Og de to toppene de sa liksom bare “Frodith” , og så lå de plutselig i posten, for de ville på tur over fjellet 🙂 Good boblende lørdag. klem<3

      1. Ja, jeg ble altså SÅ glad, du aner ikke. Spiller nesten ingen rolle om det passer en gang 😀 Var bare så koselig du hadde tenkt på meg, og sendte meg det du trodde jeg ville like 🙂 Sånt varmer så veldig.Men jeg HÅPER jo så klart at det passer og er HELT i min gate 🙂 Klemmer i lange baner <3

      1. Kjempeheldig! Gleder meg 🙂 Hun hadde fått av noen andre, og synes det passet så fint til meg de to hun fant 🙂 Og så sendte hun dem bare. Jeg er skikkelig spent så klart 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg