Jeg har BADET!!!

 

Man kan jo ikke sitte i ny badedrakt i time etter time på en badestrand uten å bade…Eller man kan jo…og ofte er det det jeg gjør…Har blitt skikkelig pingle de siste årene. 

 

 

Men…det var godt og varmt, både på land og i vannet, så jeg ble med.OG det var skikkelig varm og godt i vannet. Sikkert 17-18 grader. Og badedrakten funka som en kule den!

Ellers spist god mat, skravlet med søsken, svigerinne, nevø og samboeren, og venner av søsters. Kjempekos ettermiddag på stranden! Fikk til og med bursdagsgave jeg også. En bok om kjente bilturer. Perfekt for søsters og meg som skal på roadtrip 🙂

En deilig søndag, med litt påfyll av alt som er bra <3

 

Har du badet i dag?

 

 

 

#søndag #strand #bading #sommer

9 kommentarer
    1. Jeg er skikkelig pingle når det kommer til å bade i sjøen. Det er så ekkelt med tang og tare. Pluss at det kryr av maneter i år, så nei, jeg har IKKE badet tiiiihiiii ❤🌸

    2. Jeg bada både lørdag og søndag. Det er deilig man må bare uti nå når det er så varmt. Vann er herlig for hele kroppen, mulig jeg tar et nattbad i kveld eller veldig tidlig i morgen. Snart skal jeg ut og nyte dagen. Ha en fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg