Jeg har begynt å trene…

 

Synes jeg hørte noen som lo?? 😀 
Vel…SÅ utenkelig burde det ikke være…Jeg som jogget og sto på for en 4-5 år siden…Ja, det har nok blitt såpass lenge siden. Men jeg var ivrig DA!!

 

 

Og i dag har vi virkelig rørt litt på kroppene våre. 
Søsterss forslag. Tur i skogen, opp til et BRANNTÅRN. 

Det er jo ikke sånn at jeg har flust av klær med meg når jeg drar på en sånn overnatting EN natt, så alt må lånes. Fint vi har samme størrelse omtrent. Største problemet var SKO..Jeg har føtter i størrelse HEST.. (til dame å være..)

 

 

Ikke akkurat Eiffeltårnet i størrelse, men det VAR noen trinn å gå altså 🙂 

 

 

Og man må så klart skrive i boka at man har vært der. 

 

 

Flott utsikt fra toppen der…

 

 

 

…og LITT bratt når man skulle nedover trappa igjen.. Spesielt med nevøens sko i størrelse 43 på føttene. De var for store selv til MEG, og ble litt “uhåndterlige” på nedoverturen 😀

 

 

Så var det bussen hjem igjen.. 
En skikkelig deilig mini-ferie, hvor vi faktisk fikk bestilt flybilletter til Riga, trent, shoppet, spist takeaway, NESTEN badet og besøkt mamma. Snakk om effektive damer 😀 

 

 

 

#tur #trening #branntårn #utsikt #ferie

6 kommentarer
    1. Denne mini-ferien er et bevis på at man ikke trenger å reise bort i mange dager, for å oppleve en hel masse 😉 Hehe, for store sko i smale trappetrinn er ikke av det letteste, noe jeg vet selv… Har store ben, og selv med sko som passer til føttene kan sånne trappetrinn by på problemer 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg