Jeg har blitt tegna! Igjen!! Og igjen…


Synes du overskriften minte om en tidligere i dag?? Stemmer!! For nå er det jammen meg en til som er ferdig med en tegning av meg.

Og hva er dette tegne-greiene da??
Jo, jeg har faktisk BEDT om å bli tegnet. JEG tegner jo folk “stadig vekk”, (siste var Bunnytrash-tegning) så nå får det jammen være noen andre sin tur til å tegne MEG. Så i går nærmest “tryglet” jeg om at noen kunne tegne meg. OG folk lar ikke en sånn sjanse gå fra seg… 

Dette er jo for å ha det GØY!! Ikke for å bli betalt som kunstnere senere i livet.
Det er for å more seg selv mens man holder på. Veldig meditativt å sitte sånn å tegne. OG det er for å more MEG. Jeg trenger å le litt innimellom! 😀

 

Lene tegnet meg tidligere i dag. Og nå var jammen meg Fullstendigkaos ferdig også!! Og jeg synes han har vært VEEEELDIG flink. Jeg lo godt da jeg så denne, bare gå inn å se. Helt fantastisk!! Likner gjør den. Og litt likner den på Mick Jagger 😀 

Her er  Fullstendigkaos eller Aylar Von Kuklinski, som han også kaller seg. Tegningen av meg og innlegget hans ser du HER. 

 

 

Og så vidt var Fullstendigkaos ferdig, så slo jammen meg den lille kaninen til også: Bunnytrash!

 

 

Han MÅTTE bare. Skjønte at det ikke nyttet med noen unnskyldning. Og at man KAN tegne om man bare har en liten mobil, og ikke så mye som en bitteliten fargestift en gang 😀

Så gå inn HER, så ser du en veldig koselig omtale av bloggen min, OG en kjempesøt tegning av meg og Bunnyen. 😀

 

 

Jeg kommer til å samle alle tegningene som “kommer inn” i en liten utstilling her hos meg senre i “Galleri Frodith”! Men inntil da får du vandre på besøk til disse andre bloggerne for å ta en titt  😉

 

 

Her er utfordringen som jeg la ut i går morges: 

 

NY UTFORDRING!!

Her er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da :-D) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 

 

Og her er resten av innlegget om utfordringen i går.

 

 

Blir du med??

 

 

 

#utfordring #tegneutfordring

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg