Kaniner og andre rare dyr..

 

He-he…
Ikke alle er dyr da…eller ganske FÅ av dem er det..

I alle fall:  jeg har opp gjennom årene tegnet ulike bloggere jeg har blitt kjent med. Noen likner en del, og ande kanskje ikke SÅ mye… Men du kan kanskje selv prøve å tegne i Paint-programmet, som egentlig slett ikke er noe tegneprogram. Noen av tegningene har du nok sett før, men den aller nyeste tegnet i dag, er altså en “kanin”. Jepp: Bunnytrash.

Han har virket å være i  litt dårlig humør i dag, så jeg tenkte jeg skulle muntre han opp litt. Nå spørs det om han blir noe blidere av dette da… Men i alle fall. Her er “kaniner og andre rare dyr”…. Fine folk alle sammen, på hver sin måte. 

 

Nytegnet:

 

bunny.blogg.no

 

 

 

gryende.blogg.no

 

 

 

Annebe.blogg.no.

 

 

 

Dedicat.blogg.no

 

 

 

Mettejosteinsdatter.blogg.no

 

 

 

Evaswindow.blogg.no

 

 

 

Fruensvilje.blogg.no

 

 

 

 

Kardansen.blogg.no 

 

 

 

Jeg har tegnet mange flere, de dukker opp nå og da 🙂 

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg