Tør du ta utfordringen??

 

Hvis du tittet innom HER i går, så du at jeg hadde tegnet en blogger igjen. Det har jo blitt noen opp gjennom årene. Siden jeg er glad i å tegne andre, og faktisk har brukt en del tid på det, tenker jeg kanskje noen synes det er gøy å tegne Frodithen også. 

Jeg hadde en slik tegneutfordring for noen år siden (sikkert 6-7 år siden), hvor oppgaven var “tegn Frodithen”. 
Det kom inn flere forskjellige morsomme bidrag, og det ble stemt på det bildet folk mente burde vinne etter en liten utstilling i “Galleri Frodith”. Det var lov å tegne med blyant og farger, eller på pc. Det bestemte man selv. 

Her er det bildet som vant den gangen. Laget av Elevele.blogg.no

 

 

 

 

 

Og ellers ser du noen andre tegninger der folk har tegnet meg i DETTE INNLEGGET.

 

NY UTFORDRING!!

SÅ da er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da :-D) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 


Og gi meg gjerne et PIP, om du tar utfordringen, så vet jeg litt hva jeg har å glede(?) meg til 😀

 

Blir du med?

 

 

 

#tegneutfordring #tegninger

 

 

33 kommentarer

Siste innlegg