Jeg har en plaaaan…

 

 

 

Jeg har en PLAAAAN! 

I ekte Egon Olsen -stil… Vel, ikke akkurat sånn at du trenger å ringe politiet.. Ikke noe kriminelt liksom. Men en liten kreativ plan, som jeg håper å få til i løpet av dagen. 

Deilig å kjenne at når energien kommer bittelitt tilbake…når man har sovet 7 timer to netter på rad, hvilt masse og fått restartet hjernen på et vis… DA er det klart for litt kreative tanker å komme fram.

Så i dag skal jeg kose meg. Både her og der. Du får nok se resultater senere i dag, så sant det ikke regner 🙂 

 

 

 

 

Har du noen planer for søndagen?

 

 

 

#søndag #kreativitet #planer

24 kommentarer
    1. Der er deilig med planer, og så bra at du fikk gjennomført dine! 💛 Jeg har også hodet fullt av planer. Det må bety at det ligger litt energi inne i kroppen 😀🌞

    2. Gøy med planer, – det må man ha. Spennende å høre om din! Godt å høre at du får sove bedre! 😃 Her har kjettingene og snøfreseren kommet på traktoren, – trengtes nå som snøen gjør sitt inntog.

    3. Kjempegodt å lese at formen er bedre 🙂

      Har denne helgen vært på Røros igjen, men da sammen jobben til mannen min på julebord. I dag stod vi opp kl.08.00, og gikk ned og spiste hotellfrokost.

      Kom til Trondheim kl.14.00. Planen i ettermiddag og kveld blir å slappe av, strikke, kose med kattene og se på TV 🙂

      Ønsker deg en kjempefin søndags ettermiddag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem Toril og kattene

    4. Man har ymse planer i disse tider en nå har jeg planer om en skogstur. Dett går greit bare jeg tar på meg nok av klær og rett fottøy. Tar med litt kakao og bruker resten av melka til det, vann er en bra erstatning til i morgen. Ha en fin kveld.

    5. Så godt når de kreative drømmen kommer litt fram igjen.Håper du får en superduper dag. Jeg skal kose meg med tegnearkene en stund. Klem 🙂

    6. En plan er alltid godt å ha, og koselig å høre at energien kommer tilbake litt etter litt ❤ jeg skal en til til Skien i dag, eller så skal jeg slappe av å nyte søndagen. Regner med det blir en liten dupp på sofaen også etter få timer søvn i natt. Men det er lov på søndager så det går bra 😊
      Ha en fin søndag og kos deg med planen din 😘 klem

      1. Kos deg i Skien. 🙂 Jeg har sovet bedre to siste nettene enn på hele uka til sammen 🙂 Mulig jeg sover litt på dagen også, siden jeg fremdeles er forkjøla. God klem <3

    7. Ja det er deilig det. Når energien og kreativiteten kommer snikende igjen. Det kommer til å bli en rar desember uten salt, pepper og advendtskalender. Jeg kommer til å savne de to rottene, men jeg skjønner veldig godt at du ikke orker. Koselig å være den som FÅR advendstkalender og, det blir spennende å ha liggende og vente. Jeg er klar for dag to på julemarked, baker julebrød og blør neseblod om hverandre 😀 Men det går bra. Nyt dagen med en plan 🙂 klemmer<3

      1. Kan nok hende de dukker opp noen enkelt-dager. Men 24 dager orker jeg ikke. 😀 Kos deg med dine planer. Jeg blør ofte neseblod av stress, vær forsiktig <3

    8. Herlig at du har en plaaan!

      Jeg har gjort del en av min plan alletede: sov til jeg våknet av meg selv 😁 Del to er frokost hos barnevaktmormor og plan tre er tur i skogen, selv om det regner 👍

      Nyt søndagen og planen din 🤗🤗

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg