Jeg har fått GAAAAVE!!

 

Ja, denne som lå på sofakanten da jeg kom hjem var til MEG!!

Det var bursdagsgave fra Kjersti. Kjøpt i Dusseldorf, det VISSTE jeg! Sendt fra Bergen…og fraktet fra postkontoret med en heller “LAT” postmann…Går bare 3 dager i uka… Er det rart jeg venter livet av meg?? Pakke-hund som jeg er! 

Men i dag kom den, og var fra BFF-en og tvillingen min i Bergen:

 

KJERSTI!!

 

 

 

Gaven kom med masse lapper på. Og innpakningspapiret var gjenbruk, fra min gave til henne en tidligere gang 😀

Så morsom gave, selv på utsiden! Hi-hi..

 

 

Og INNI: Sommerfugl-lys, et herlig skjerf i nydelig farge. Så stort at jeg kan bruke det som kjole til sommeren OG en neglelakk i min farge så klart 🙂 

Tusen takk Kjersti <3

Skikkelig INNER-tier dette!! 🙂 

 

 

#gave #bursdagsgave #skjerf #neglelakk

14 kommentarer

Siste innlegg