Jeg har funnet ut noe “lurt”!

 

Jeg er jo ikke akkurat kjent for å være sprek…
Kan ikke si jeg trener så veldig mye at det er noe å skryte av.

 

Kondisen og spensten er og har alltid vært rimelig dårlig…

 

 

 

Styrken er ikke stort bedre. På armhevinger er rekorden 1/2…Dvs NED…men ikke opp igjen…

 

 

Men nå har jeg funnet ut at jeg i det minste kan SE litt sprek ut. Det er derfor jeg har kjøpt inn mengder med “treningsbukser”. Fine, myke, deilige bukser med stripe i siden, som minner sterkt om treningsbukser. Og joggesko da så klart.

Dermed kan jeg ha en litt “sporty” look både på jobb og ellers, og ser ut som jeg kommer rett fra en treningstur..

 

 

Lurt, ikke sant? 😉 (jada…jeg vet jeg ser ut som jeg løper “passgang”, sånn som kamelen…)

 

 

 

#trening

12 kommentarer

Siste innlegg