Jeg har IKKE…

-Jeg har IKKE strøket bunadskjorta, for jeg har ingen..Ingen bunad heller.

–Jeg har IKKE bakt pavlova eller bløtkake, med hjemmelaget nydelig fyll, proppet den med frukt, pyntet med flagg og annet flott. For jeg er ikke noe glad i å bake

-Jeg har IKKE vasket huset, bakt rundstykker eller kjøpt champagne til frokosten. For jeg skal ikke ha champagne-frokost her..

-Jeg har IKKE flagg, pins med flagg-farger, nypussede sko eller vårens lekreste pastell-fargede kåpe som omfavner kroppen på en hemmelighetsfull måte når jeg går..

 

 

 

Neida… ingenting av det der.. 

-Men jeg har skapet fullt av klær, og noen behagelige sandaler så i mårra tidlig skal jeg nok finne noe å kle på meg.

-Jeg har vært og kjøpt fløyter og trompeter til to pelsdotter (tøyrotter) med ganske svak puls 😉

-Og i morgen skal jeg kjøpe blomster og bortebakt kake å ha med til mamsen når jeg og søsters drar på sykehjemmet. Så 17. mai skal det bli! 🙂 

 

 

#klær #mat #pynting #fest #17.mai #tøyrotter

7 kommentarer
    1. 17.mai blir det uansett😁🇳🇴
      Her har det heller ikke vært kakebaking eller stryking av bunadskjorter. Finner det vi har i skapet vi også. Skal uansett ikke ut av gårdsplassen i morgen. Vi får besøk hjemme til grilling og kos 🌭🌭🥓🥗🇳🇴

    2. Jeg stiller i samme kategori som deg…sånn omtrent. Jeg HAR bunad, men skal bruke noe annet i morgen. Dessuten har jeg kjøpt flagg…Ellers ingen bakst eller noe annet ekstra, men ut i sola skal jeg! 🙂

    3. Høres ut som du får en fin 17.mai søs <3 Skulle ønske jeg var med mamma og pappa og broren min og elle sammen i morgen, men englebassen er her, hun skal dra sånn først på ettermiddagen og før det skal vi grille og spise kaker og kokosboller, eller neiforesten de har jeg nesten spist opp (var jo bare 6 i pakka) Riktig så god 17.mai søs og stor god klæm <3

    4. Ta dagen som den kommer 🇧🇻 for meg er det best hjemme denne dagen. Men er formen ok så kanskje jeg tar en tur til byen. Akkurat denne dagen orker jeg ikke styre så mye med mat og champagne… Og spise ute slike dager… Nei… Både dyrt og dårlig. Kos deg hos mor 🇧🇻

    5. det blir 17 ,mai ja ,jeg gjør aldrig noe til 17 mai,her på bygda kan en møte opp på ungdomshuset,der får vi kjøpe middag,kaffe kaker og is,men jeg skal ikke spise noe av det dere,så i morgen skal jeg iallefall ikke spise ute,kanskje grille her hjemme eller hos ene datter,vi får se,dagen blir nok fin uansett,det blir nemlig solskinn og varme

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg