Jeg har NYST!

 

Nå tenker du kanskje: Er det noe å skryte av liksom?? En stakkars liten NYS?

Men det skal jeg love deg at det er!

 

 

Når man har ligget hjemme i 2 uker med ribbeinsbrist…
Når man har hatt vondt selv når man spyttet, etter å ha pusset tennene..
Når man har strevd med å komme ut av senga om mårran…
Når det å spise mat som var litt “tørr” har vært fryktelig skummelt i tilfelle man måtte hoste litt…IGJEN…når man vet at det var HOSTE som forårsaket selve bristen.
Når det å LE var smertefullt..
Eller gå på DO for den saks skyld…

 

Da skal jeg love deg at det å NYSE har vært den store skrekken.
Det er jo som en liten eksplosjon!! Som krever hele kroppen nesten…. Jeg har klart å hindre alle nysene som har bygget seg opp, ved å trykke på et sted på nesa… Lykkelig hver gang jeg har “kvælt” den..

 

Men i dag så tillot jeg en nys å komme ut!!! Og det GIKK! Ingen nye ribbeinsbrist, og heller ingen gamle som “gikk opp” igjen! 🙂

 

Ikke rart jeg er glad vel?

 

 

#nys #smerter #ribbeinsbrist

 

 

22 kommentarer
    1. Så bra at du kom deg gjennom “nysen” uten mén eller nye skader.💕 Skjønner godt at du ble litt engstelig av den bristen og følte deg skjør en stund!😊

    2. Det er mange som nyser om dagen. Ikke alltid lett når man må nyse når man sykler, kjører bil eller el-sykkel. Men det må til og hvis man blir blenda av sola i tillegg kan det bli litt komisk. De fleste har erfaring hvordan man takler en nys i slike situasjoner. Stopp opp eller kjør til siden hvis mulig like før man må nyse. Ha en fin kveld

    3. Skjønner du er glad da..nys kan være skikkelig kraftig…ikke barebare om man er tissatreng heller..hehe.. 🙂 Du er så fin med den kjolen altså .. Reklamerte litt for frogge-toget nå.. Klem <3

    4. Hipp hurra 😀 😀 Hørtes veldig lovende ut. Må vel sjekke et innlegg ditt hvor jeg ante noe frogge greier. selv om jeg ikke vet om jeg får til å bli med 😀 Ha en vakker dag 🙂

    5. Hurra! Da er du vel nesten frisk da? Så deilig. Har aldri opplevd det, men det hørtes grusomt ut. Og ja, det var grådig kul den tightsen 🙂 klemmer

      1. Ja, nå begynner det å hjelpe her altså. Fremdeles LITT vondt, men spiser nesten ikke piller lengre 🙂 Og KAN nyse tydeligvis 😀 klemmer <3

    6. Jeg skjønner godt du er glad for det, jeg har opplevd det samme og ribbeinsbrudd er IKKE godt. Hurra for nysen som ikke ga deg smerte, det klapper vi for. Det betyr en ting, det har grodd jippi. Ha en fantastisk dag kjære Frodith 😘

    7. Tenk at en så liten ting kan være så stor 😀 OG viktigst du begynner å bli bedre <3 Ha en fin dag søs 🙂 Her er det full fart nå, marked på lørdag og søndag så har en dullion ting å gjøre, bare å sprette i gang her med innramming av bilder og sjekke sett og lage kort men først et bad 🙂 gooodklæmme <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg