Jeg har trent!!

 

 

Det er IKKE sangtrening jeg har holdt på med, selv om “mikrofonen” kanskje kunne tilsi det.. Nei…det er rett og slett den slappe, signe, sacco-sekk-kroppen som har fått “kjørt seg litt”. JEG trenger vel ikke noe Sats, eller Fresh Fitness!! Her holder det i massevis med å vaske et rom, så er jeg i gang med muskelbygging…

 

For når man ikke klarer EN armheving en gang….

 

 

 

…så skal jeg love deg at å vaske soverommet før kl 9 om mårran regnes som trening.. Og JEPP, jeg er omtrent så skjelven i armene som på tegningen her… Gruer meg maks til i morgen tidlig.. Klarer vel ikke å kneppe knappene i buksen en gang… 

Ikke SÅ sikker på om det blir mer enn dette ene rommet som blir vasket…

Men bedre med et rent rom enn ingen, er det ikke? Og bedre med LITT trening enn ingenting, er det ikke?

 

 

(hvis du lurer så har jeg lagt innlegget i kategorien “trening” på siden til blogg.no….Tenker fitness-folket blir glad når de ser dette :-D)

 

 

9 kommentarer

Siste innlegg