Jeg har vunnet en pris!

 

(Utdeler av Gryxen-awards: Gry herself)

 

Veldig gøy! Det er ikke alle forunt her i livet  å få vinne en pris. Men jeg er altså så heldig at jeg har blitt utnevnt til “Playmate of the year” i Gryxen-awards. 

For det første: bort med alle skitne tanker om hva en “playmate” er. Det er IKKE det du tror!!

Og for det andre: Gryxen-awards er en forbedret utgave av Wixen-awards…Og Wixen -awards, hva er det? Jo, en prisutdeling hvor influencere rundt forbi i Norge får utmerkelser av ulike slag.. OG siden Gryende skjønte at I Wixen-awards ble det jo bare delt ut FEIL priser til feil folk, så laget hun likegodt en egen: Gryxen-awards 😉

Og der har jeg altså fått utmerkelsen: “Playmate of the year”
Og hva DET er kan du lese HER, hos Gryende. I hennes Gryxen-awards. 

 

TUSEN TAKK Gry!!
Det er den utmerkelsen jeg helst ville hatt, så at jeg får DEN er jeg superglad for<3
You made my day!! 

 

 

#prisvinner #gryxenaward

27 kommentarer

Siste innlegg