Jeg KAN bli irritert jeg også!

Jeg tenker på meg selv som ganske “fredelig” for det meste. 
Stort sett blid, glad og “grei” å ha med å gjøre…
Men altså jeg KAN irritere meg og bli litt “lunefull” jeg også. Så absolutt! 

De som har kjent meg en stund vet at jeg hadde en nabo på forrige plassen vi bodde, som fikk “hårrullene til å sprette”. Han festet HVER NATT. Hverdag som helg.. Og det var helt umulig å få sove. Jeg holdt på å bli fullstendig gal på et tidspunkt. Pønsket ut hvordan jeg kunne hevne meg. Dro til søsteren min i helgene for å få sovet ut. Sånne ting. 

 

 

 

VI sa fra til utleier. Det hjalp ikke. Så vi flyttet. 

Så når det gjelder irritasjon så er kanskje det noe som irriterer meg MEST her i byen: Folk som hyler og skriker ut av åpne vinduer, til takten av hip-hop-rytmer, time etter time, HVER helg… De må gjerne ha det hyggelig og feste og kose seg. Men er det de nødt for å gjøre det i samme leilighet HVER helg?

Tante Sofie har fått “hårrullene på plass” igjen.. Men nå er hun forhåpentligvis ikke tilbake igjen før neste helg… 😀

 

 

#irritasjon

 

9 kommentarer
    1. Ja, husker tiden med hårrullene! Godt dere har fått det bedre der dere bor nå! Bråk hver natt hørtes fryktelig ut, – han burde fått en advarsel, om ikke annet fra politiet.

    2. Jeg hadde også blitt sint i samme tilfellet.

      På den ene plassen mannen min og jeg bodde var den ene naboen vår fæl til å spille høy musikk. Da sa både mannen min og jeg i fra.

      Her vi bor nå er det rolig selv om det er mange studenter i nærheten.

      Ønsker deg en kjempefin mandagskveld, og ei kjempefin og god uke ❤😊

      Purr, purr og klem fra Toril og kattene

    3. Bra du flyttet bort fra feststøyen. Her i Bodø ringer de som ikke liker at naboen lager støy til politiet.
      Har opplevd det selv i yngre dager og leser noen ganger i avisa at politiet har rykket ut. Ikke artig, men det funker.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg