Jeg kan ikke TRO det!!

 

 

Nei…jeg kan virkelig ikke tro det!! Her har du en unik sjanse til å gi meg og Kjersti en skikkelig utfordring (foto-utfordring), en skikkelig oppgave vi må gå løs på når hun kommer til byen i april. Og så er du faktisk nær ved å misse hele sjansen!

Hvor ofte får du muligheten til å be folk om å gjøre noe, og så utfører de?

Vel…hvis det bare kommer sånne oppgaver som: løpe naken opp Karl Johan… og sånne utfordringer, så er det nok mulig vi sier nei….. Men ellers kan vi nok gjøre en del vi blir bedt om… Vi er greie sånn 😉

 

Så da spør jeg igjen, om du skulle gått glipp av muligheten fra i dag tidlig: 

 

Har du en litt morsom eller rar foto-oppgave/utfordring, som jeg og Kjersti må gjennomføre når hun kommer hit i april? 

 

 

 

#utfordring #foto #

12 kommentarer
    1. Hehe. Så gøy utfordring! Jeg syest EliseAmandas forslag var kjempebra. Still opp ett sted der det er litt folk i bikini eller sommerklær å ta bilder- hadde vært utrolig morsomt. Og kanskje litt klisje. Men ta en konkuranse dere imellom på topp 3 statuer i vigelandsparken- der du og kari skal prøve å se likest ut sinnataggen osv. Jeg må tenke på om jeg kommer på noe mer..

      1. Flott 🙂 Der har vi vært en gang før og “tullet” kanskje på tide med noe nytt derfra 🙂 Takk for forslag, jeg tar med alt i “boksen” 🙂

    2. hmmm ,nå er jeg så lite kjent i Oslo,hvet i grunnen svært lite om Oslo,så jeg stoler på att vi får noen flotte bilder uansett uten en utfordring fra meg hi hi ,ja for jeg kommer ikke på noe

    3. Jeg kan jo ikke la denne sjansen gå fra meg! Nå skal det vel mye til om dere vil besøke reptilparken eller stå øverst i bakken i Holmenkollen, men det hadde blitt kule bilder. Kanskje dere kan ta bilde sammen med en vakt foran Slottet, eller sitte/stå på en skulptur? Eller en eller annen severdighet dere evt. besøker.

      1. Et flott forslag, jeg bringer det videre til en liten liste 😀 Og Holmenkollen høres jo litt fint ut 🙂 Takk for utfordring Hanne Beate <3 klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg