Jeg kjenner at jeg lever!

 

Det er høst!!
Og jeg nyter det 🙂

Jeg nyter til og med bli  klissvåt en fredag ettermiddag. Fra øverst på luetoppen, til innerst på kroppen. Det var HELT greit å starte helgen sånn i går! Jeg kjenner at jeg lever. 

Jeg har kommet i gang på jobb. Fra en litt sjokkartet start, til en følelse av flyt, mestring og glede. Igjen. Det gjelder å ikke gi seg. Det gjelder å ta en dag av gangen. Gjøre så god man kan. Til det SITTER. Til man kjenner inni seg at dette er jo egentlig ganske gøy.

Det gjelder å forandre på det man kan forandre!
Seg selv.
Hvis det må til…

I stedet for bruke livet og tiden sin på å klage på omgivelsene.
LITT må det være lov å syte. Men så får det være nok! 😀

 

Jeg bruker kveldene til å hekle.
Ny tunika, i samme form som denne..

 

 

…men i høstfarger. Gøy!!

 

 

Nå har jeg tatt på ull-t-skjorte under, og lue på toppen. Luften er klar, men solfylt.
Jeg skal ut i verden og kose meg. Med søsters. Den beste <3

 

 

Vi snakkes!

 

 

6 kommentarer
    1. Det er masse som er bra – litt kan vi syte, men så må vi bare prøve å nyte det vi får i vår vei! Spennende med høstfarget topp – gleder meg til å se! <3

      1. Fikk ikke heklet mer i går, litt vond nakke, så lot hendene være akkurat den kvelden. Nå blir det trening, og håper noe “løsner” da, så jeg kan hekle litt i dag 🙂 Jeg MÅ 😀 Det er så gøy! <3

    2. Så herlig innlegg! Det er godt noen ganger å bare gå avgårde i regnet, og ja, bli våt fra ytterst til innerst 🙂 Og jeg er veldig glad i høsten jeg 😉 God lørdagskveld! Klem <3

    3. Herlig! Veldig fint innlegg. For det er så mye som er bra. Som er godt. Og det er alltid en sjøl som må gjøre det, forandringen. Og bitte, litt syting når det må ut – men ikke et blivende sted. Nyt lørdagen og selskapet <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg