Jeg lurer på…

Jeg lurer på….

 

 

….hvis jeg sitter helt musestille ved vinduet her uten å røre på en finger, uten å puste, uten så mye som å sukke litt en gang…. jeg lurer på om svetten slutter å SILE fra øyne, bryn, fra under briller, fra under puppene, fra under rumpe og knær… 

 

….hvis jeg setter opp håret til en topp sånn på hodet, og stikker hele hodet ut gjennom vinduet…ELLER inn i fryseren, samtidig som jeg tar av meg den forferdelig varme nattpysj-shortsen…jeg lurer på om jeg kanskje klarer å tenke på normal måte da…

 

Det lurer jeg på… 

Men jeg tviler….

 

…hvis jeg spiser ENDA en is, mens jeg legger meg rolig tilbake i sofaen… jeg lurer på om jeg blir ganske fornøyd da…

 

He-he…DET er det vel ikke noe å lure på… 😉

 

 

#refleksjoner #varme

13 kommentarer
    1. Ha ha is blir vel aldri feil, det er nå helt sikkert! Det har vært varmt, og mange har nok hatt vanskelig for å sove når de ikke klarer å kjøle ned soverommet. Sånn sett var det godt når vi fikk litt regn som kjøler luften igjen 🙂

    2. Jeg var på sommerskole i Bournemouth da jeg var 17 år. Den sommeren var det veldig varmt i England. Vertsfamilien serverte oss stadig “a cup of tea. It cools you down”, sa de. Og det var faktisk sant. Har prøvd trikset selv. Et tips til neste hetebølge, hvis du er bekymret for ismengden, mener jeg. 😂😂😂

      1. Ja, det sier det skal hjelpe med varmt også 🙂 Jeg skal drikke morgen -kaffen nå, uansett vær 🙂 For i dag er det mer “kjølig” 😀 Ikke bekymret for is-mengden. Spiser i vei 😀

    3. I morgon, i morgon! Da blir det kjøligere, og vi har alle overlevd hetebølgen for i år. Den var jo ikke så veldig langvarig, men jeg er godt fornøyd med 20 grader, jeg. Trives bedre da.
      Du får ta deg en is eller tre i mens. 😊

      1. Ja, liker best rundt 22 jeg. Det er mer enn nok. Tåler litt varmere også, men ikke LENGE 😀 Satt rett og slett og bare rant her i stad. Det er som en sauna i leiligheten, og utpå gata ikke et hakk bedre. HELT vindstille 😀 Har spist to is i dag, nå må jeg gi meg 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg