Jeg prøver i alle fall!

 

 

Planen i dag var trim, sol og å få gjort noen flere foto -oppdrag. Jeg prøvde litt på et par stykker.. På de to bildene under her… Jeg ble av ikke fornøyd, så de gjelder ikke som tolkninger av oppdragene. Men du kan jo gjette hvilken to disse kunne dekke når det gjaldt foto-oppdrag? Hva er det jeg prøver å vise??  😀

 

 

Nei… jeg er enig…IKKE lett å gjette 😀 
Derfor jeg bestemte meg for at de ikke skulle gjelde.. Men jeg PRØVER da i det minste!! 

 

 

Jeg fikk meg da i alle fall en trimtur og noen timer i solen i det minste. INGEN skal si at jeg bare sitter i sofaen og surrer. Deilig med den nye kjolen. Jeg simpelthen elsker den! Så slaskete og deilig. Skikkelig mykt og lett stoff, og slipper inn masse luft når det er som varmest. 

 

I morgen  skal jeg prøve å dekke to veldig morsomme foto-oppdrag. 
Jeg skal av gårde igjen med Mammaen til Lille Supermann opp i skogen.  Trim, sol og foto-oppdrag står på agendaen. Og en hel masse skravling så klart. Det blir bra! 

 

 

5 kommentarer
    1. Tror du må finne ei trampoline for å få til Flyve-Frodith. Kanskje du kan finne noen sånne illusjonsgreier på nettet som du kan bli inspirert av? Ja den kjolen er en veldig FIN “sekkevariant”. Kanskje jeg også venner meg til de kjolene. Så går jeg og rundt med slike kjoler om to år…når de har gått av moten for lengst…😂

    2. Ser helt nydelig å ha på den kjolen din! ☀️ Jeg tipper Troll kan temmes og Flyve-Frodith, – ikke det at du ligner på et troll altså! 😅🙊 Det ser liksom ut som du får beskjed om å stå sånn. 🤔

      1. Den er skikkelig deilig. Jeg ville jo ikke ha sånn som hang som en sekk. Men fy SØREN så deilig det er med sånne sekker 😀 Det med flygende Frodith var rett, men for DÅRLIG. SÅ jeg jobber videre med saken.. 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg