Jeg simpelthen ELSKER by-påske!!

 

Jeg er en skikkelig snåling sikkert.
Andre reiser til fjells og koser rumpa av seg med skigåing, kvikk-lunsj og appelsin. Mens jeg, jeg simpelthen elsker å traske rundt i et halv-tomt Oslo.

Når de andre reiser til påske-fjellet blir det nemlig TOMT her i byen…eller i alle fall nesten. Mindre trafikk, åpne uterestauranter og med en sol som skinner fra skyfri himmel. Kunne ikke BLI bedre!!

 

Jeg og Hr Frodith har kosa oss glugg i hjel i sola i dag. Både shopping, trim, uterestaurant og takeaway-mat. Snakker om påske-start!

I morgen er jeg på farta igjen. Tog og buss. Skal besøke barndomsvenninnen min som du husker. 

 

 

 

Jeg har “truet”  henne med at vi må ta “kopi” av bildet – 45 år etter….. Så jeg har pakket ned bikinien så klart.. 😉

I tillegg har jeg kommet på noe veldig lurt, så nå skal du få se noe nytt av meg snart 😉

 

 

#påske #sol #besøk #barndomsvenn

18 kommentarer
    1. Skjønner godt at du liker bypåske. Veldig koselig å rusle rundt i byen i fint vær, og lite folk. 🙂
      Blir spennende å høre hva du har funnet på nå 😉

    2. I 12 år elsket jeg BY-PÅSKA i Oslo. Kanskje ikke hvert år, for en og annen påske reiste jeg til sunnmøre 🙂 Men jeg vet hva du mener og kjenner følelsen av det stille Oslo. En herlig tid å nyte med mindre folk alle steder 🙂

      God påske frodith!!

      klem

    3. Ha-ha! Venninna di slipper uansett bikini hun da – om det skal være en kopi av bildet over!;) Spennende å se hva for noe lurt du har funnet på! 😀

    4. Kos deg med by-påsken.
      Jeg har heller ikke helt forstått hvorfor man skal dra etter snøen når den endelig ar forsvinni….

    5. Bypåske er best <3
      Bergen bader i sol og det er deilig og varmt ute…alle er på fjellet og eg er alene -eller sånn føles det 🙂 magisk God påske <3

      1. Ja, her er det sol hele tida også og det er så deilig. Våkner litt til liv. Og nå er det rett før kjolene og bar-leggen ryker utpå altså 🙂 Kos deg du også, da kjenner vi på samme følelsen 🙂

      1. Hm…jeg tror det ville blitt et FÆLT bilde, og tror ikke jeg får henne med på det 😀 Men bilder av oss blir det nok, bare ikke så avkledde 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg