Jeg svikter ikke!

 

 

Jeg er ganske så trofast. På alle mulige måter.
Som kjæreste, som venn, som kollega. 

Når jeg har festet meg ved noe eller noen, så blir du ikke kvitt meg så lett. Da blir jeg. Og kan gjøre hva som helst for deg. Betingelsesløs kjærlighet på et vis. Er det ikke sånn forhold med kjærester og venner bør være. Man er der for dem, uansett hva. 

 

 

 

Men som du kanskje har skjønt er jeg ganske “trofast” på andre måter også.
Jeg svikter f eks ikke fredags-feiring i kjole 😉

I dag var det min turkise Desigual som fikk luftet seg. Og den skal jeg love deg ikke har vært luftet på aldri så lenge. Ligget nederst i skittentøydunken og bare ventet på en vask. Det har den fått, og nå er den klar for sommeren. 

I dag fikk den genser over, og da er den flott selv i regnvær.
Tenk å være SÅ glad i kjoler da!! Ha-ha..

 

 

Har du pyntet deg i dag?

 

 

 

 

#kjole #fredag #trofast

 

14 kommentarer
    1. Du er kjempeflink til å pynte deg! Jeg har liksom ikke lært meg dette med kjole til hverdags…da blir det bukser. Var i bursdag hos mamma i går og da pyntet jeg meg…med bukse og fin topp (ikke den vanlige dongrivuksen altså). neste gang det blir kjole blir på fredag…17 mai. Da har jeg festdrakt og ikke bunad selv om den brukes på samme måte <3

    2. Der var fredagskjolen på plass 😀 Jeg skal nok pynte meg i morgen, på konfirmasjonsdagen. Måtte faktisk rive i ny dress 😀 Den får sin debut i morgen 😀 Nyt helga. Blir lite tid til blogg i disse dagene.. men det får nå våge seg 😛

    3. Jeg hadde faktisk bukse idag, og jeg går visst med kjole alle de andre dagene i uka jeg. 😉 neida! Men jeg går mye i kjole for tida. Jeg synest det er en utrolig fin egenskap å være trofast. Det tror jeg at jeg også er. Heldig han hr frodith:-)

    4. veldig trofast også,men ikkje mot kjoler på fredager. Eg har tunika i dag,men mest fordi den var varm 🙂

      God helg <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg