Jeg vant “Æres-Gryxen”!

Du fikk kanskje med deg at jeg gikk her og håpet på å vinne noen saker tidligere i desember.

Julekalendermillionene ble det ikke noe av. Det var kroken på døren for DEN premien i dag tidlig. Jeg hadde 11 nisser på flax-kalenderen, men den 12. ville altså ikke vise seg..

Men hva gjør det? Jeg er en heldig-gris likevel! 
For tror du ikke Gryxen-juryen i Gryxen-awards utropte meg til vinner av “Æres-Gryxen” da?!

Det var en skikkelig koselig gave å få på julaften!
Og begrunnelsen traff meg midt i hjertet, og laget klump i halsen:

“Vedkommende tildeles denne prisen for sine utrettelige engasjement for miljøet her på blogg.no, sin innkluderende persona, sin urokkelige integritet, ufeilbarlige humor, sin finurlige måte å uttrykke sine standpunkt og verdier, og for i det hele tatt og være akkurat den one of a kind personligheten som hun er.”

 

Trykk på bildet så kommer du til Gryxen-awards, og til bloggen til Gryende.

 

 

Etter klumpen i halsen har jeg bare vært veldig veldig glad.
Så glad som en heldiggris bare kan bli.
Som en hylende glad marsipan-gris omtrent!! 😀

 

 

 

 

 

 

Tusen takk til Gryxen-juryen, Gryende og Verdande, som kåret meg til Æres-Gryxen 2023. 
Både for utmerkelsen, som varmet veldig, og for Gryxen-Awarden dere stelte i stand 🙂

 

God jul! 🙂

 

 

28 kommentarer

Siste innlegg