Jeg vant på selveste julaften!

 

Jeg vant!! Jeg vaaanntt!!

Og det på julaften til og med! Noen ganger får man verden i hodet.. Men noen ganger kommer det jammen meg litt medfart, og puffer en litt oppover bakkene også.

Mange små fine ting blir som regel i sum ganske så bra 😊

I går fikk jeg en hyggelig nyhet, som bidro til litt lettere sommerfugl-vinger igjen. Og i dag fikk jeg ENDA en!!

Jeg vant Flax-lodd hos Bunnytrash!! Og med DEN hyggelige omtalen av bloggen min 😊 Den finner du HER. Og det som er morsomt er at jeg har VELDIG tro på at jeg vinner på det Flax-loddet 😁

Tusen takk Bunny!

God jul!

 

 

 

7 kommentarer
    1. Fantastisk. Spiller ingen rolle hva «Nissen» heter, så lenge det suser inn sånne opplevelser. 🤗 Riktig God Jul til deg. 🥰

    2. Jeg skrapet frem kr. 25,- og kan forlenge spenningen. Nytt lodd blir hentet i romjula.

      God jul til deg og dine.

    3. Gratulerer, det er sååå kjekt at du vant. Og nå krysser jeg fingrene for at lykken fortsetter, og gir deg en fin premie på loddet også ♥
      Ha en God Jul fine du ♥ Juleklemmen ♥

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg