Jenta med “gull-jakka”

 

Ja da!! Omtaler meg selv fremdeles som JENTE!
Jeg blir nok aldri helt verken DAME eller KVINNE.. Passer liksom ikke på meg føles det som. 

Men altså…JENTA har vært og kjøpt seg “gull-jakke”! 

Jeg fikk penger til jul, av flere. Og jeg bestemte meg for at jeg skulle kjøpe noe SKIKKELIG. Ikke bruke dem opp på snop liksom… Og hva er vel mer skikkelig eller bedre investering enn en god varm jakke?

Den fantes bare i “manne-eksemplar” i den fargen. Men det var DEN jeg ville ha! Nå er det jo så moderne med klær i  “oversized”-størrelse, så jeg tenkte det ville gå helt fint. Jakken er “glad”, den er veldig varm, og ikke var den så verst dyr heller. Jeg gidder nemlig ikke bruke 5000 på en vinterjakke… uansett om jeg har fått penger til jul. Siden den er veldig lang på ermene når jeg går vanlig, trenger jeg ikke votter en gang..

Og siden den er i gull, så regner jeg med at vintermånedene framover vil bli rimelig “gylne” for meg 😉

 

#dunjakke #mote

9 kommentarer

Siste innlegg