Jentene roet seg

 

Vi er vel ikke akkurat kjent for å være DE party-løvene uansett, men i går roet vi oss SKIKKELIG!! Slitne av mye gåing. så det var godt å kose seg med en pizza til middag i et kjølig kjellerlokale. Pizza med  kylling , mozarella og cheddar-ost. Og for deg som vet hvor pinglete jeg er er det ganske vågalt med CHEDDAR på!! 😀 

 

 

 

Vi rakk en lten rusletur før vi fant shoppingsenteret som fremdeles var åpent . (stengte 21 søndag)

 

 

 

Så kom regnet i strie strømmer, men jeg fikk dratt med meg fangsten hjem opp gjennom gaten. Vi bor rett ved senteret.  

 

 

 

Gult er kult, og gjør en glad. Og av og til må man bare vise skuldrene…eller? 😉

 

I natt har vi sovet veldig godt i regnværet. Party-folket som ellers har festet til godt ut på morgenkvisten de andre dagene her, hadde krøpet innadørs. Og nattklubbene så ut til å skru ned musikken på utsiden, før kl 3 på søndager 😀 Jeg sover som en konge uansett, by-løve som jeg er.  Nå er det frokost og mer opplevelser!! 

 

 

#kveld #riga #byliv 

7 kommentarer

Siste innlegg