Jenter som vet å kose seg!!


Når du har en jevnaldrende venninne, som bor i samme by, som er uhøytidelig og leken som en selv, som vil leve livet når det ER her og som er kjempefin å skravle med….DA er det moro da!!! Og helgen kunne ikke startet på en bedre måte:

Treff med Karidansen <3

 

 

Kald drikke i sola på Kaffebrenneriet på Grunerløkka, en god pratestund og “landing” etter jobbuken.

 

 

En bitteliten fotohoot, mens skravla går og latteren sitter løst..

 

 

Middag på en av byens “lettvinte” restauranter i sola ute, igjen 🙂 

 

 

Og SÅ var jeg hjemme etter en lang dag.

En flott avslutning på jobbuka.
En flott begynnelse på helgen 🙂 

Nå er det tid for IS, eller hva sier du?? 

 

 

#kos #vennskap 

7 kommentarer
    1. Herlig at dere tar dere tid til hverandre og møtes på den måten 😀 Og for oss andre så resulterer jo det som regel i masse artige og fine innlegg 😀

    2. dere er nydelige begge to,og heldige som har sommervarme,jeg har mest lyst til å fyre opp i peisen for det er slettes ikke varmt hos oss,så den isen ville jeg byttet med en varm kopp te om jeg skulle velge noe her hos meg i kveld,kos deg med isen din,vi venter på elsdte sønn med familie,vi skal ha barnedåp i helgen :=)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg