Jepp…sånn var det ja…

 

Hvis du har vært innom meg tidligere i kveld, så så du en bitteliten “nøtt”, på hva det er jeg gleder meg sånn over i hverdagen. Jeg har begynt på jobb igjen for fullt, og da skal tydeligvis du ikke få sitte på latsiden heller, men blir stakkars testet i tegnspråk helt fra oppstart av… Dere som har svart har jo litt riktig da, så det kommer seg 😉

 

 

Så hva var det jeg prøvde å formidle da.. På tegnspråkvideoen tidligere i kveld??

Her er svaret:

 

 

 

 

 

 

 

På tegnspråk:
NÅ- HVOR- JEG? NÅ- RESTAURANT-JEG. SPISE- MIDDAG. HADET.

 

På norsk:
Og hvor tror du jeg er nå? Jeg er på restaurant. Jeg skal spise middag. Hadet.

 

 

Og hva ble det til middag? Jo, tyrkisk Køfte

 

Deilig med middag fra kokken på hjørnet. Formen er ikke noe særlig ennå her, og jeg er jo uansett ikke noe glad i å lage mat så det er deilig å få den servert… Hverdag eller fest. Isabella er best.
Restauranten heter det 😉

 

 

#tegnspråk #video #restaurant

8 kommentarer
    1. Jeg skjønte det med middag, men ikke restaurant, hehe. Så fine anbefalinger du har, – nytt spisested notert. Jeg er dårlig på å spise ute, men har jo gjort det de gangene jeg har vært i Oslo. Ønsker deg fortsatt god bedring! 🤗

    2. har vært borte noen dager jeg,men hadde nok ikke klart hele teksten uansett :=) men nå har mammaen hentet jenta si og jeg er igjen alene her hjemme :=) ha en fin dag da,regn og surt her,men jeg må klippe noen trær så en hagetur blir det i løpet av dagen

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg