Jess!! Der kom det en til!

I går var jeg på “tigger-ferd” igjen 😀
Ba folk om sette seg ved bordet å lage en aldri så liten “skisse” av Frodithen. Jeg har nå drevet og mast om å få tegninger av meg selv, i en aldri så liten “tegneutfordring”. Og i går kom Linda Sakseide med sin tegning. Og den kan du se hvis du trykker på linken. Hun sier til og med at det aldri kan bli for mye Frodith! Tenk det da 🙂 

 

 

Gå inn og titt da vel, den er kjempefin!

 

 

Her er utfordringen slik jeg la den ut forrige lørdag: 

 

NY UTFORDRING!!

Her er spørsmålet:  Kan du tegne meg?? Please!

Du kan tegne med blyant og farger på papir, eller du kan tegne digitalt. Altså med tegneprogram eller i Paint. 
Jeg lover å ikke bli SUR uansett (nesten da 😀 ) hvordan den ser ut . 
Legg tegningen ut på egen blogg, eller send meg på mail: [email protected]

Frist for “innlevering” er lørdag 5. februar

 

Vil du se hva de andre 7 har tegnet? Hvis du går inn på linkene under finner du de morsomme og fine tegningene: 

 

 

Natheless

 Zoetic World

Mette

Vera Lynn 

Lene 

 Fullstendigkaos 

Bunnytrash

 

 

 

7 kommentarer
    1. Veldig moro å være med, – og det gjør seg med slike konkurranser og oppgaver som “vi” gir hverandre. Skikkelig koselig og “online-sosialt” 😉

    2. Så moro at flere blir med, – var inne og titta og den var kjempefin! Gleder meg til utstilling! Jeg sender forøvrig inn min imorgen, så den er klar til lørdag. 😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg