Jippi- søndag igjen!

 

Tenk å ble SÅ glad over at det er søndag! 
Vanligvis er ikke søndager noen “højdare” egentlig. Spesielt ikke ettermiddagene…Da nærmer arbeidsuka seg med faretruende skritt, og helgen blir bare mindre og mindre…

 

 

Men siden jeg har fått adventskalender av Mammaen Til Lille Supermann er det jammen meg stas med søndagen! Og det er en pakke hver søndag. Og jeg kan VELGE hvilken jeg vil åpne for hver søndag.
Bildet over er fra fjorårets julekalender på bloggen, og luken hvor Mammaen til Lille Supermann og jeg bakte med Salt og Pepper.. (Og JA!… De ligger sure og fornærmet oppe på jobben. Salt og Pepper altså… 😉 )

I dag, etter litt “klemming” på pakken,  tok jeg denne: 

 

 

Og inni den var: 

 

 

Maske og ansiktservietter. SPA for meg med andre ord 😉 Herlig. Det er ypperlig til jenteturer, og hotellrom-aktiviteter.

Så Mammaen til Lille Supermann: Når drar vi? 😀

 

Tusen takk for super kalendergave <3

 

 

#kalendergave

 

 

12 kommentarer
    1. Så fin gave, og artig med søndager framover nå! 💕 SPA må man unne seg, enten man er på tur eller ei.

    2. Spa ja! Så heldig du er! 😀 Det er sånn type spa jeg også har, om jeg har noe. Men vettu, i år har jeg to julekalendere, med luke for hver dag. En fikk jeg av den ene dattera, den andre fra drømmemannen. Og det er så gøy!!

    3. Så herlig gjensyn med Salt og Pepper 😀 Og det der er berre lekkert å få i kalender rett og slett 😀 Litt spa må en unne seg <3 klem

    4. Adventskalender er superkoselig, og så spennende å få velge hvilken gave du skal åpne! Flott gave inni, så jeg skjønner dere må på jentetur en gang. Her har vi vært en liten tur på søndagshandel, men det var så mye folk at mannen og jeg heller dro på restaurant og spiste middag. Det føltes mye bedre enn heseblesende butikker. Ønsker deg en god uke. Klemmer <3

    5. Tur må planlegges! Det må bli på nyåret – men trenger ikke vente til langt utpå! Jeg har ansiktsmaske og fotbad også – bare å komme seg på tur 🤗🤗

    6. Nei søndager er ikke favoritten..men kan selvsagt være fine di også 🙂 Koselig med gave da..og litt selvpleie er jo deilig..
      Første året jeg har blogga og det ikke har vært julekalender hos deg..men selv om det er koselig, er det veldig forståelig at den har blitt “lagt på hylla” i år i allefall… Klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg