Jobb-pysjen…

 

Jeg er kjent for å velge komfortabelt framfor stivt, når det gjelder klær…Ja i noen andre sammenhenger i livet også da…Men hvert fall: 
Det meste av klær klør, stikker, skraper, klorer, risper og krafser. Så jeg er snar med å ta på “pysj” når jeg kommer hjem. Det vil si noen ER pysjer, og noen er mer klær som langt fra er ment å sove i, men som er så gode å myke at de får gå under “pysj-paraplyen” hos MEG i alle fall. 

Jeg har en venninne som synes at jeg ALLTID er på jakt etter pysjer og “kose-klær”…Og det er jo sant. Jeg elsker “kose-klær”!!


“Jeg kjenner INGEN som har så mange “kose-klær” som deg!!” sier hun.


Helt sant- jeg har flere enn de fleste!!

 

Og i dag gikk jeg i “pysj” på jobben.. “Jobb-pysjen”…
Altså alminnelige klær, med en “touch” av pysj-følelse 🙂 

 

 

Sommertopp i myk-myk bomull
Og jeans-likenende bukse, men den er SÅÅÅÅ myk, og med stretch

 

 

De er så LØSE også at hvis jeg står HELT  rolig “midt i klærne” så kjennes det som jeg ikke har på klær… Kanskje ikke så fryktelig “sexy”….men man kan ikke gå rundt å være DET hele tida eller ;-D He-he

 

 

Avsluttet dagen med middag på indisk 😉

Vel fortjent om jeg får si det selv! Jeg har jobbet som en liten hest i dag! Og er stiv og støl både her og der etter FOR mye pc-jobbing..

 

Nå er det IS forresten!! Jippie!!

 

 

#klær #koseklær #antrekk #komfort #middag

13 kommentarer
    1. En nydelig topp! Og det der er klær jeg elsker. En herlig topp og en god bukse 😀 Normale klær i mine øyne <3

      Ønsker deg en fin fin dag!

      klem

    2. Hopper rett i slomseklær når jeg kommer inn.. selv om det er tidlig på dagen ,, bare at jeg vet/tror jeg ikke skal ut blant folk igjen 😛 Flott antrekk,, man skal trives i det man går i 🙂

    3. Høres ut som en fin dag, og attpåtil is:-):-) Du var fin på bildene også. Den buksa ble jeg litt missunnlig på. Deilig med løse bukser og fint når de ser ut som jeans.:-)

    4. Åhhh….det antrekket likte jeg ♥ Fargene også ♥ Ja, hvorfor kan man ikke gå med myke gode klær til hverdags og på jobben også? Jeg bare spør 😉 Men trenger ikke å få svar 😉
      Jeg går alltid i myke klær nå, nesten. For jeg får helt noia av trange og stive, kløete klær. Det gikk veldig fint før, men etter jeg ble syk går det nesten ikke å ha på seg sånne “normale” klær lenger. Så ære være komfortable, myke koseklær ♥
      Og du ser som alltid smashing flott ut ♥ Klem ♥

    5. Digg, elsker slike klær <3 Og det der er en fantastisk måte å avslutte en stressende dag 🙂 Holder på med pizza her og grytebrød, digg 🙂 Kos deg <3 gooodklæmme 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg