Juhuuuuu!!!!

Juhuuuuuu!!!!

Gave i posten!! Det er bare SÅ stas med bursdag altså. Ja, jeg har jo ikke i dag, men jeg får gaver sånn litt her og der hele året og det er jo ENDA morsommere.  
Hvis du lurte: Jeg hadde bursdag 18. mai 🙂 

Og i dag kom gaven fra min første bloggvenn på blogg.no, tvillingen min og senere BFF-en min i Bergen: Minmatgaleverden.no = Kjersti <3

 

 

Og når man får gave i posten fra henne, enten det er bursdag eller jul, så er det jo som en liten skattekiste!! Men vet det er MASSE rart oppi. I dag også så klart!! 

Det var noe å spise. Og det er alltid populært her i huset

 

Nam!!

 

 

Det var et flott smykke som bringer fred til Frodith og egentlig hele Oslo by 🙂 

 

 

 

Og sist men ikke minst: En klut, og noe brukt: Det gule hårbåndet!

 

Kjersti skrev at hun liksom aldri klarte å “rocke” det hårbåndet, så da fikk jeg det. Og hun lurte på om JEG kunne “rocke” det hårbåndet??

 

Ikke noe problem ser du vel!! 😀
Enten det er på den ene eller andre måten….

 

 

 

 

 

#bursdag

11 kommentarer
    1. Åh, så moro med gave i posten, – også så mye fint da! 💝 Fint bilde av dere, og der ser dere virkelig ut som tvillinger! 💕

    2. En klut kan bukes til mangt – fint med gaver. En glede og sette pris på de små tingene i hverdagen. Ha en fin kveld.

    3. Wuhuuuu! DU rocka det hårbåndet du!! Såååå kul!! Der ser man, viktig å sende ting videre når man ikke får de til å fungere på seg selv 🙂 Grådig koselig at du ble glad. Og utrolig at de marengsene enda er hele!! Sjokoladekulene får du legge i kjøleskap og se om de kommer seg igjen, de så sliten ut etter turen over fjellet 😀 😀 Alltid like gøy å sende gaver til deg, for jeg kjenner ingen så blir så glad over gave i posten 🙂 god klem

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg