Juksemaker pipelort!

 

 

Dette sa vi til hverandre som småunger. “Juksemaker pipelort”. Og det var når noen virkelig hadde trådd over streken og jukset i en lek eller noe. 

Vel…man kan vel si at det er akkurat det jeg har gjort nå. Men siden det er min egen “lek” så får det vel være greit 😀

Kjoleutfordringen gikk over 14 dager, og du kan bla deg bakover i innlegg her på bloggen og finne ut at jeg holdt ut i alle fall 12 dager. Jeg HAR flere kjoler, men de passer best i 30 varmegrader. Nå er det blitt 9 grader bare når jeg går hjemmefra på mårran. Så jeg må innrømme at jeg i går JUKSET og snek meg ut med bukse…. Jeg har altså hoppet av “kjole-karusellen”. 

 

I dag skal jeg til frisøren igjen. Det er ikke mer enn 5 uker siden sist. Før har det gått i alle fall ETT år mellom hver gang.  Tenkte å prøve å få det mindre slitt. Gå jevnt og trutt. Gleder meg!! 

Det er hektiske dager nå i oppstarten på jobb. Rekker og orker lite annet enn jobb. Men snart er det helg, og da er jeg klar for sprell 🙂 

 

 

 

#hverdag #kjoleutfordring #jukemaker

12 kommentarer
    1. synes du har vært flink å kle deg i vakre kjoler lenge,er det kjøligt er det kjøligt og vi skal jo ikke bli syke.Jeg har vært noen dager hos ene datteren vår,det er varme hus dei har disse unge som bor i nye hus,måtte gå med ermløse topper inne,det første jeg måtte ha på når vi var vel hjemme igjen var ullkofta,herlighet så kaldt vårt hus er i forholde til et nytt hus,sånn er det å bo i gammelt hus blir ikke kjole slike dager,men skal vise deg koko kjolene mine ved høve,leste att du etterlyste det :=)

    2. Klart det er lov å jukse litt her, men jammen har du mange finfine kjoler!!! Du er så flink til å setter farge på dagen! Ja, det håret må også stelles. Jeg har spart en stund for å få til en sånn flette som kan henge ned på siden, men mitt hår er jo så tynt at det ser vel ut som en rottehale. Kos deg hos frisøren og god helg med kjole eller bukse! Klem 🙂

    3. Må være lov å jukse litt, så flink som du har vært. 🙂

      Nå har jeg endelig fått lest meg opp litt inne hos deg. Jeg har vært fryktelig dårlig på å lese blogger i sommer, og enda mindre kommentere. Nå tar jeg meg ikke tid til å kommentere på alle innlegg jeg har vært inne og lest hos deg, men du verden hvor mange fine kjoler du har, og alle er fargerike bortsett fra en. Og den var også veldig flott!

      Du kler godt kjoler også, og alle slags farger. 😀

      Fine dine andre innlegg fra botanisk hage og de som lager sin soveplass ute. Vi er heldige vi som slipper det.

      Ha en fin dag, og god helg! <3

    4. Så fin i kjoler, og helt greit å ikke fryse i hel også…Man må kle seg etter været, helt klart.
      Selv gikk jeg også i kjole en litt kjølig dag her om dagen. Sommerkjole. Og jeg kjente at det går mot høst nå ja 🙂 Så begynte det å regne også 😀
      Herlig å unne seg frisørtime. Det gjør godt for alt å få stelle håret litt en gang i blant. Selv går jeg til frisøren en gang i halvåret. For da merker jeg at det begynner å bli veldig flokete, håret mitt. Greit å få ryddet litt opp da 🙂
      God klem til deg ♥

    5. Det der var fin kjole og passer sikkert godt utover nå. Det er kaldt hver morgen nå men det er bra midt på dagen. Det er fine farger i skogen nå så nå blir det en solid skogstur i løpet av helga. Det med en skogstur er balsam for sjelen men sikkert flere enn meg. Er trett her jeg sitter men i morgen er det fredag og jeg skal skaffe meg nye joggesko Det er hull i de jeg har så da er det ingen vei utenom. Ha en fin kveld.

    6. Høres lurt ut, vi får holde oss unna forkjølelsen, for det er jo så mye styr om man blir forkjøla nå! Deilig å gå til frisøren, det burde jeg og gjort…

    7. Kjempefint bilde av deg 🙂

      Synes kjoler er kjempefint, og jeg har selv blitt mer og mer glad i å gå med kjoler. Hjemme her med kattene så har jeg på meg kattevennlige klær, men kan gjerne bruke kjole når jeg skal bort. Blir av og til litt lei å gå i treningsklær 🙂

      Det ble plutselig litt kaldere her også.

      Ønsker deg en kjempefin torsdag <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

    8. Ja, når er det kaldt om morgenen, – man merker at det nærmer seg høsten. På ettermiddagen var det ganske varmt her, så helt greit å gå i kortermet, men noe sommerkjolevær er det ikke akkurat. Et frisørbesøk er absolutt noe å glede seg til, – da får du en fin dag! Er ikke så lenge siden jeg klippet håret, men på mandag skal jeg til tannnlegen. Gruer meg litt, men greit å få sjekket tennene, og så er de flinke til å gi bedøvelse i tilfelle noe vondt. Nesten verst for lommeboka…

    9. Ja det ble kjapt kaldere ute. Det er kjipt at sommeren gikk så fort, men sånn er det jo bare. Alle dine kjoledager har vært fine, du er ei fin kjokedame ❤
      Ha en fin dag 😊😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg