Julaften midt i mai!!

Helt utrolig! Her er nesten som julekvelden skal jeg love deg! Enda det er verken ribbe, surkål eller så mye som en bitteliten julegave så langt øyet kan se…Men altså LIKEVEL!

Og du MÅ vel ha fått med deg hva som har skjedd? Hvorfor det føles som julekvelden? Hvorfor det nesten kiler i magen her dagen før dagen??

IKKE?

 

I morgen åpner butikkene i Oslo!! 
Altså jeg mener ikke matbutikker, de har vært åpne.. Men ALT av andre butikker! Kjøpesentre og greier!! De har ikke vært åpne siden i januar. Er det rart jeg er glad? 

Så glad at jeg måtte ta en dans 😉

 

 

 

 

 

 

Snakk om julaften altså! I dag er det lille julaften for å si det sånn. Kjenner det kribler og klør… Nesten så jeg kjenner lukten av ribbe til og med… Nå skal jeg ut å kjøpe kjoler altså! 

 

 

 

#julaften #butikker

13 kommentarer

Siste innlegg