Juleferie!! Jippie!!

 

Jeg ladet opp til juleferien sånn bittelitt med Kjersti, da hun var her nå i uka. 

 

 

Nå burde jeg kanskje ha lært at jeg har et immunforsvar som ligger på minus-siden denne høsten/vinteren? Men nei… For kanskje ikke smartest å vrenge av seg jakker, og sprade i bare strømpebukser og shorts langs Akerselva? 

Resultatet er i alle fall at jeg har fortsatt min vei ned “sykdomsgaten”… Bihulebetennelse hadde jeg ikke hatt, så DET måtte jeg bare få. Og noe bronkitt-liknende greier.. Nå GIDDER JEG IKKE å gå til legen en gang 😀 Skal bare ligge her og HVILE!! Jeg har jo ferie, så nå kan jeg hvile til krampa tar meg. He-he..

 

 

Kjersti kjørte safe på turen vår, med pels. Og FOR en pels!! Herlig!!

 

Jeg har forresten vært kjempeflink i dag på jobb. Har hatt masse energi tross bihulebetennelsen. Sov i 10 timer i natt. Og har gjort unna MASSE som jeg ikke ville ha liggende til etter nyttår 🙂 Skikkelig fornøyd med meg selv.

Nå er det juleferie, og JØSS hvor deilig det er 🙂

 

 

Er du klar til jul?

 

 

 

#ferie #jul 

6 kommentarer
    1. Usj ja, men alt for kunsten! Ikke sant 😀 Gu kor eg gleder meg til å pakke opp den der pelsen 😀 😀 Hvil deg og bli frisk, herlighet, synes jeg ikke har skrevet annet til deg i hele høst! Så fine sko Hr. Frodith ga deg, litt TIDLIG å pakke opp julegavene da men 😀 Haha. Og rudolftøfler burde alle ha 🙂 klemmer<3

    2. Håper juleferien fjerner alle dine basillusker, syns du fortjener det. Jeg er helt ferdig med gaver til jul og det er så deilig. Nå er det bare kos i heimen.. Masse god bedring og nyt ferien <3

    3. men snille deg,nå kunne du fått fri fra sykdom altså,,du får kle deg i litt varmere klede ,og så håper jeg det er fort gjort og plutselig er du frisk igjen :=) god bedring og slapp godt av nå ja,og ja jeg er klar til jul her jeg sitter,blir ikke mange sprella hos oss i år

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg