Julegaver..

 

 

Joda, pakket opp noen i går jeg også 🙂 

Og likte ALT jeg fikk! Vil vise deg noen av dem her i dag, og noen kanskje senere. 

Jeg ønsket meg jo så veldig den boken til Lisa Aisato, Livet. Den som jeg og Karidansen kjøpte til Dedicat. Fikk så veldig lyst på den selv. Men sa det ikke til noen. Tenkte jeg fikk kjøpe den selv.

Men så fikk jeg en gave som liknet veldig i størrelsen. Og jeg bestemte meg for å vente til etter jul uansett, i TILFELLE jeg fikk den til jul. Men litt dyr er den jo, så forventet ikke en SÅ dyr gave akkurat..

 

 

Og så FIKK jeg den!! Av Mammaen til Lille Supermann. Den er bare SÅ fin. Skal vise noen bilder fra den senere. Når det er bedre lys ute. Jeg elsker den boken. 

 

 

 

 

Så fikk jeg en bok til. Av broren min. Det er en bok om Vestby, der jeg er vokst opp. Gleder meg tl å lese all historien, selv om jeg kan en del av den fra før 🙂 

 

 

En annen liten ting som blir med i dette innlegget er DIFFUSEREN, som jeg fikk av Kjersti, Minmatgalverden.no. En liten fin “luft-sak”, som lager bedre inneklima, og lukt samtidig. Og de oljene man skal ha oppi den er det ganske helse-bringende effekt i også, så nå blir jeg tipp-topp her 🙂 Diffuseren skifter farge også. Stilig!

 

Dette var noen av gavene, mer senere 😉

Har kommet meg hjem fra legevakta. Blir i senga resten av jula…Men det er greit, mye godt fikk jeg til jul, og masse fine filmer på tv. Og bøker å lese har jeg jo fått 😉

 

#julegaver

8 kommentarer
    1. Så fine gaver du fikk og den boka til Lisa er bare så nydelig. Jeg unnet meg Snøsøsteren før jul og jeg kommer til å kjøpe den boka du har fått også. Hun er et stort forbilde for meg. Så dumt du er syk. Håper virkelig du er bedre nå! Trøsteklem fra meg 🙂

    2. Så mye fint du fikk, og boka til Lisa Aisato har jeg også, – utrolig fin! ❤️ Jeg kom tilfeldigvis over den da hun hadde boksignering på Månefisken, like ved Hønse-Lovisas hus, i høst. Vet forøvrig at hun reiser rundt nå også, så du har mulighet til å få den signert. Ønsker deg riktig god bedring gjennom romjula! 🍀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg