Jumpsuit uten innlagt sprett..

 

Jeg er veldig glad i jumpsuiter. Noen er med lange ermer, og kan brukes til høsten. Og noen er mer sommerlige, som denne under her. Felles for jumpsuitene er at man føler seg litt “kosete” i dem. Et annet fellestrekk er at man ikke blir det spor mer spretten av dem.

Jumpsuiter er faktisk ikke ment å HOPPE i heller.Ikke på DEN måten i alle fall.. Den opprinnelige jumpsuiten er laget for fallskjermhopping. Og DET er jo liksom mer min stil….eh…

 

 

Denne er jeg i alle fall veldig glad i. Fargerik og fin, romslig og god. Den er bare litt tett opp i halsen. Skulle fått noen til å endre litt akkurat der. En litt mer runding ved halsen, og jeg ville brukt den MYE oftere.

 

 

 

 

 

Liker du jumpsuiter?

 

 

Stikk gjerne innom og les “Morgengry”

 

 

#klær #outfit #antrekk #jumpsuit

15 kommentarer
    1. Helt lekker! Ja, jeg liker dem – har nettopp kjøpt meg min første….. før var det jo ingen som passet min runde kropp, hihi… god klem <3

    2. Jeg liker sånt, men har ingen. Synes de er kjempefin på andre, men jeg har ikke figur til det. (Synes jeg). Får magen alt for mye frem! Men du har ikke sånt! 🙂 Stilig!

        1. Ja, og de må være lette i stoffet. Er de tunge så blir det mye styr med vask..Kan lissom ikke bare ta overdelen til vask når det er litt svettelukt!

    3. Jeg har faktisk ingen, men de ser veldig gode og luftige ut! Jeg har noen av de som de kaller capribukse med lommer hos Cubus. De er også lette å ha på seg og strammer ingen steder. Deilig med sånt i sommervarmen! ☀️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg