Kaffe-treff i pysjen

 

 

Har du noen gang gått på kaffe-treff, eller kaffe-date i pysjen? Sånn venninne-dating mener jeg? Ja… for på en SKIKKELIG date hadde du kanskje kledd på deg? 😀 
He-he…Nå har jeg jo min FASTE date her hjemme i huset, Hr Frodith altså. 

 

Men sånn venninne -dating det kan man fint gjøre i pysjen altså. Spesielt når man ikke får tatt seg turen på besøk, OG når man har så fin pysj som meg!!!  Kaffe-daten i dag morges… (i 11 -tida…) var med Lady August, og det er henne jeg har fått denne pysjen av også. Til jul  nå nettopp. HUN stilte i morgen-kåpe på daten 😉

 

Vi skravlet på bilde-telefon på Messenger, og da er det jo NESTEN som man er i samme rom også! Skikkelig koselig <3 Det var lenge siden vi har fått pratet på telefon eller truffet hverandre og da var det litt EKSTRA koselig.

Jeg kan se for meg at det blir flere sånne “besøk” framover. Ta med hver sin kaffekopp og sjokolade, og kose seg sammen, i hver sin pysj 😉

 

 

#vennskap #date #bildetelefon

 

8 kommentarer

Siste innlegg