Kalorifattig “lørdagsgodt”

 

 

Her skal jeg gi deg oppskriften på kalorifattig “lørdagsgodt”:

 

  • Lag en avtale med en av dine gode venner
  • Stapp noen klær i en liten ryggsekk
  • Finn et passende foto-sted
  • Ta noen fine bilder av hverandre, eller naturen rundt
  • Gå på kafè og kjøp Chiapudding (Kaffebrenneriet)
  • Snakk om ting som betyr noe
  • Snakk om ting som IKKE betyr noe…fordi det er deilig det også
  • Gå en liten rusletur mens snøen daler
  • Ta en tur innom noen butikker for å kjøpe gaver

 

Jasså, du forventet deg oppskrift på søtsaker? Hm…Rart..

Finnes det noe bedre, eller GODT enn å tilbringe timer sammen med venner som betyr noe da? Jeg kaller DET lørdagsgodt 😉 Og ganske så kalorifattig egentlig. Men “næringsrikt” og energigivende like fullt.

 

 

I dag skal jeg treffe Karidansen. Det gleder jeg meg skikkelig til! Disse bildene fra tidligere viser liksom gleden ved å tilbringe timer sammen <3

 

 

#vennskap #energi #lørdagstreff

 

20 kommentarer

Siste innlegg