Kan du hjelpe meg litt?

 

 

 

Jeg trenger noen gode tips!

Fredag skal jeg avspasere litt fra jobben. 
Det er ikke det at jeg har vært mye på jobben denne høsten egentlig…Jeg har vært MYE borte. Men det er jo fordi jeg har vært SYK, brukket ribbein eller i sorg. Og ikke fordi jeg skulle FÅ energi.

Nå ligger det an til en fredag hvor jeg bare skal KOSE meg, og jeg trenger noen tips til hva jeg kan gjøre på fredag. Noe koselig, gøy, energigivende. Gjerne noe utafor huset da…

 

 

Har du et tips? 🙂 

 

 

 

#avspasering #hygge #påfyll

 

 

 

 

 

13 kommentarer
    1. Gå en tur opp til Hønse-Lovisas hus, og kjøpe vafler og kaffe eller annet godt. De har åpent kl 11-17 i hele vinter (unntatt mandag). Eller du kan stikke innom julebasaren til den svenske Margaretakyrkan + Ingrid Alexandras skulpturpark ved Slottet. Kos deg masse på fredag!

    2. Sove så lenge du kan, gå og fotografere steder i Oslo som det er lenge siden du har vært, spise på en restaurant du aldri har vært før, og selvsagt være sammen med noen som gir deg energi. God morgendag!

    3. Blir godt med litt energipåfyll tenker jeg. Kan anbefale en liten togtur til Hamar, synes det er skikkelig koselig der. Turen tar litt over en time, på den tiden kan du jo se på det fine du passerer på veien, eller kose deg med noe håndarbeid. Det jeg har sett av Hamar er i hvert fall veldig koselig, mange fine kafeer blant annet ^^

    4. Gå deg en tur langs Akerselva, stopp og kos deg med en lunsj et lite og koselig sted! Jeg har troa på å være ute…… gode klemmer og nyyyyyt dagen! 🙂

    5. Kom deg ut og gå en tur, treff venner. Mulighetene er mange så du finner sikkert på noe. Ha en fin kveld.

    6. Så herlig å se frem mot denne fredagen 🙂 Dropp shopping om du skal få energi! ehhehehe iallefall klarer ikke JEG finne energi i shopping 😀 Jeg hadde tatt toget til et lite sted – ruslet i gatene – fotografert litt – spist en lunsj og tatt toget tilbake. Eller tatt en tur til Frognerparken – Oppover mot Ullevåll hageby – Sognsvann – Fint å gå Bogstadveien og gjennom Josefinesgate – bare se på hus og trær……………… mange muligheter <3 Stor klem til deg frodithen !

    7. Sitte på en kafé og nyte en kaffekopp/tekopp, mens du ser på folk som haster forbi… Tenke på og fantasere om hvordan de har det, hvem de er, hva slags liv de har… 🙂

    8. Hadde jeg bodd i Oslo så hadde jeg gjort følgende!
      Gått til Østbanen. Tatt et tog et sted jeg aldri hadde vært. Vært der på date med med sjøl. Spist lunsj/middag. Koset meg i eget selskap. Shoppet litt gaver samtidig…Tatt toget hjem på kvelden…Det er min oppskrift på det du spør om 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg