Kan du hjelpe meg litt?

 

 

Det er ikke store jobben en gang, men fint om du kan bidra.
Jeg skulle gjerne ha litt hjelp med tekstskrivingen min igjen. Jeg elsker å lage tekster, små noveller, dikt. Og jeg gjør det gjerne med litt hjelp fra leserne mine. Av og til har jeg bedt om stikkord på bilder jeg har lagt ut. Faktisk veldig mange av novellene mine har blitt til på den måten. 

Det jeg ber om nå er: 

-om du enten kan sende meg på mail ([email protected]) ELLER legge på bloggen din et bilde du tror kan trigge en liten tekst hos meg. Du finner selv et bilde du tror kan være litt spennende, og jeg ser om jeg klarer å skrive noe rundt det. Jeg har liten tid til selv å farte rundt etter “spennende” bilder, men kanskje noen andre har tid? Eller HAR et bilde de tror passer?

 

 

 

Jeg har mange noveller og dikt i kategorien med samme navn. Den siste teksten jeg skrev på denne måten var denne: Forventninger

 

7 kommentarer

Siste innlegg