Kan du se hva jeg sier?

 

Nei…jeg snakker ikke om høre… Jeg snakker om SE hva jeg sier!
Her kommer det nemlig ikke en lyd.

 

Som du vet jobber jeg jo med å undervise barn, i og på tegnspråk. 
Og har du hengt med en stund her inne på bloggen, så har du sett jeg har lagt ut noen videoer med tegn innimellom. VELDIG sporadisk, så jeg kan ikke skryte på meg å drive med opplæring i tegnspråk av dere blogglesere….

MEN…jeg liker å la folk få et LITE innblikk i tegnspråkets verden, fordi jeg synes det er det vakreste språket som finnes. Og jeg håper at jeg med mine små “drypp” her inne skal “smitte” noen med mitt engasjement. Jeg synes nemlig at ALLE burde lære seg tegnspråk. Hvorfor? Fulgte du ikke med? 😀 Fordi det er verdens vakreste språk vel!! 

Så nå kan du se denne lille “snutten” og gjette hva jeg sier. Du får fasiten senere i dag 🙂 

 

 

 

 

 

 

4 kommentarer
    1. Jeg mener iallfall å ha sett noe sånt som ‘Hei, i dag er det påskeaften’ *blank* og så ‘God påske!’
      Om det er riktig, derimot, gjenstår å se (hehe) 🙂

    2. Jeg tipper du sa; Ha fortsatt en god påske. Sikkert ikke riktig men det eneste som veit svaret er du. Ha en fin dag.

    3. Takk iligemåde!!! Sier ikke hva jeg “så” du sa, for da kan andre også gjette. Du var tydelig selv for meg som ikke kan tegnspråk. Klem:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg