Karidansen – en hel liten eventyrbok

 

Her er Karidansen! Verdens beste Karidansen.

Så hvem er hun? 
Regner med du har lest bloggen min før, og fått med deg litt. Eller kanskje du har lest hennes blogg, og fått et godt inntrykk.

 

 

Karidansen er i alle fall min nye fargrike og flotte venn. Hun er fargerik fra innsida og ut <3 Jeg ble kjent med henne her inne på blogg, så vi startet altså som bloggvenner. Men etter flere treff og etter at hun flyttet til byen har vi blitt gode venner.

Jenta er jo som en hel liten eventyrbok. Med en start som fenget umiddelbart.  Hun er masse historie og spennende sider. Fargerike illustrasjoner og spennende “plott”. Og alle vet at bak enhver eventyrbok,  ligger det en underliggende historie som kanskje handler om noe HELT annet enn det den tilsynelatende ser ut som. Det ligger en moral i bunn, som kommer fram til slutt. Karidansen-“boken” er langt fra slutt, men man kjenner den underliggende historien litt på overflaten likevel..

 

 

For Karidansen er ærlig. Herlig ærlig.
 
Hun er snill, blid og  til tider hysterisk morsom.
Hun er real og rett fram, absolutt ikke redd for å være seg selv.Hun er forresten ikke noe redd for noen ting. Eller hun kan nok ha sine sommerfugler hun også, men hun har bestemt seg for å blåse i dem, og gjennomfører de utroligste ting likevel.

 

 

Karidansen er klok på en beskjeden måte.Og hun har bestemt seg for å bli enda klokere. Tar tak i det fine fra fortiden med seg inn i sin nye nåtid og skaper hver dag en framtid hun liker. Karidansen er en langbeint, søt 15-åring på vei til å fylle 56, om du skjønner?

 

 

I dag skal jeg feire Karidansen <3
Hun har nemlig bursdag som du kanskje skjønner!!

 

Kjære Karidansen

Gratulerer så masse med dagen i dag!
Jeg er SÅ glad jeg har blitt kjent med deg. Du har beriket livet og hverdagene mine vet du 🙂 
Så mye moro vi har hatt til nå. Vi kan jo bare drømme om hva fremtiden vil by på av krumspring og galskap… I dag skal vi kose oss skikkelig.

Her blir det ingen digital kake denne gang, men du får nok kanskje en EKTE en om du vil 😉

 

 

#bursdag #gratulasjoner #bursdagsinnlegg #karidansen #bloggvenn #vennskap

14 kommentarer

Siste innlegg